نماینده مردم نایین و خوروبیابانک در مجلس یازدهم گفت: با انتصاب مدیران کارآمد و متخصصان بومی در هر دو شهرستان می توان مشکلات را کاهش داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،الهام آزاد نماینده منتخب مردم شهرستان‌های نایین وخوروبیابانک در مجلس یازدهم گفت: با استفاده از نبوغ جوانان هر دو شهرستان، کمیته‌هایی جهت ایجاد پتانسیل وظرفیت‌های بالقوه تشکیل خواهد شد که با طرح‌ها و ایده‌هایی که توسط آن‌ها صورت می‌گیرد نسبت به ارائه آن در صحن مجلس اقدام خواهد شد.

او با اشاره به لزوم بکارگیری مدیران و متخصصان بومی افزود: با انتصاب مدیران کارآمد و متخصصان بومی در هر دو شهرستان می‌توان مشکلات را کاهش داد.

آزاد در ادامه به وضعیت بهداشت و درمان در هر دو شهرستان اشاره و تاکید نمود: درمیثاق مدنی وسیاسی هر فرد دارای حق بهداشت و درمان است و اینکه وزیر بهداشت و درمان باید در خصوص اینکه چرا مردم شهرستان‌های نایین وخوروبیابانک از این حق مستثنا هستند پاسخگو باشد.

او با بیان اینکه هر ساله در جاده‌های نایین و خوروبیابانک شاهد حوادث ناگوار وتلفات انسانی بوده بیان کرد: ایجاد بستر‌ها و حمایت متخصصان برای رفاه حال بیشتر مردم کویر همچنین فراخوان متخصصان و پزشکان بومی و غیر بومی می‌تواند راهگشای مسائل بهداشت و درمان در هر دو شهرستان باشد و در این راستا تلاش خواهیم کرد به نحو مطلوب و به صورت ایده آل در حد بضاعت پیگیری و به مرحله اجرا برسد.

نماینده منتخب شهرستان‌های نایین و خوروبیابانک گفت:تقویت وحمایت از کارخانجات، جذب سرمایه داران و حمایت از آن‌ها همچنین ایجاد کارگاه‌های زودبازده اشتغال زایی و نظارت بر ظرفیت صنعت گردشگری که در هر دو شهرستان وجود دارد می‌تواند باعث اشتغال زایی و تامین منابع درآمد برای هر دو شهرستان واقع شود.

او در ادامه به تبدیل مجتمع پتاس خوروبیابانک به یک قطب اقتصادی تاکید نمود و افزود: شهرستان‌های نایین و خوروبیابانک در از ظرفیت‌های معدنی بسیار بالایی برخوردار است که متاسفانه فراورده‌های معدنی به جای دیگری منتقل می‌شود و این یکی از طرح‌هایی است که به صورت طرح ملی به آن پرداخته خواهد شد چرا که در این راستا هم می‌توان از سودی که واقع شده استفاده و نیز نسبت به ایجاد کارخانه‌های فراوری مواد معدنی اقدام نمود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار