برطرف شدن مشکل ابگرفتگی در ۲ نقطه از جاده‌های بروجرد

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بروجرد گفت: مشکل آبگرفتگی در ۲ نقطه از جاده‌های ارتباطی این شهرستان برطرف شده و تردد هم اکنون در همه مسیر‌ها در جریان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، امین گودرزی روز سه شنبه گفت: بارش باران از عصر روز گذشته آغاز شده و طبق پیش بینی سازمان هواشناسی، اوج بارش‌ها امروز است.

وی اضافه کرد: در ۲ نقطه از محور بروجرد آبگرفتگی در سطح جاده ایجاد شد که سریعا توسط نیرو‌های امدادی و راهداری برطرف و در حال حاضر مشکلی برای تردد وجود ندارد.

گودرزی بیان کرد: با توجه به شدت بارشها، اطراف جاده‌ها مملو از آب بوده و از شهروندان درخواست می‌شود از سفر‌های غیر ضروری طی امروز و فردا خودداری کنند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بروجرد اضافه کرد: رانندگانی که قصد تردد در جاده‌ها را دارند حتما قبل از سفر از وضعیت راه‌ها اطلاعات مورد نیاز را کسب کنند چرا که برخی از محور‌ها مانند محرو پلدختر- خرم آباد مسدود هستند.

وی افزود: رانندگان در هنگام تردد در جاده‌ها حتما با سرعت مطمئنه حرکت کنند چرا که در برخی از نقاط ممکن است مه گرفتگی وجود داشته باشد و دید راننده کمتر شود.

انتهای پیام/د

برچسب ها: سیل ، بروجرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.