مدیر کل حفظ بنیاد ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: نرم افزار موبایلی با موضوع شهدا در فضای مجازی آماده رونمایی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمود مهدوی، مدیر کل حفظ بنیاد ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه با اعلام اینکه هویت و منویات شهدای دفاع مقدس را برای ترویج روحیه فرهنگ ایثار و شهادت در بین مردم باید اجرا کنیم گفت:پشتیبانی، کمک و یاری اصحاب رسانه برای سال آینده برای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت برای ما مهم است.

او افزود: برای سال آینده کتاب‌های شهدا ،سیره شهدا تالیف و چاپ خواهد شد.

مهدوی با اشاره به اینکه در این مجموعه  هیات اندیشه ورز و نویسندگی را راه اندازی کردیم تا آنچه نیاز است تولید و در اختیار مردم قرار گیرد اظهار کرد: بحث دایره المعارف دفاع مقدس استان کرمان هنوز تکمیل نشده و همت مسئولین و پیشکسوتان را می‌طلبد تا تکمیل شود.

او بیان کرد: سه گروه ویژه تشکیل شده تا مقالات ، بحث دایره المعارف و ... را تهیه کنند.

مهدوی گفت: در بنیاد نشر ارزش‌های دفاع مقدس کار‌های خوبی انجام شده و در جهت نشر با صدا و سیما و امور کتابخانه ها جلساتی داشته ایم، اما نکته اصلی در بحث نشر مطبوعات و خبرگزاری ها  است.

او با اعلام اینکه ما  شهدای بزرگی در استان کرمان داریم  از هم استانی ها تقاضای همفکری و کمک در این خصوص را کرد اظهار داشت: نرم افزار موبایلی با موضوع شهدا در فضای مجازی آماده رونمایی است.

مهدوی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در کنگره شهدا هرمزگان فرمودند که هر یک از شهدا در جایگاه خود یک الگو است ما در استان کرمان ۶۵۰۰ شهید ، الگو و نماد داریم که فقط تعدادی معرفی شده و جای کار برای ما زیاد است.

او گفت:در بحث نویسندگی، تولیدات ادبی، فضای مجازی و صوتی اصحاب رسانه اعلام آمادگی کند و در این راستا ما را یاری کنند.

مدیر کل حفظ بنیاد ونشر ارزش‌های دفاع استان با اشاره به عملیات‌های زیادی که در دوره دفاع مقدس انجام شده گفت:لشکر ثارالله کارهای بسیاری انجام داده و در زمان جنگ موفق بوده است .

او ادامه داد: در بحث اسوه‌های صبر و مقاومت در مدارس کار‌های زیادی انجام شده مادران وهمسران شهدا با حضور در مدارس و بیان خاطرات و نکته‌ها استقبال  کننده های بسیاری داشته اند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار