فرمانده پلیس راه کردستان گفت: جاده‌های ارتباطی این استان بدلیل بارش مقطعی باران لغزنده هستند و رانندگان باید حتما هنگام تردد ضمن رعایت قوانین با احتیاط و حفظ فاصله طولی رانندگی کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سرهنگ عیسی گوهری گفت: شرایط جوی جاده‌های استان هم اکنون در وضعیت مطلوب است، ولی در بیشتر مناطق بویژه ارتفاعات و راه‌های کوهستانی شاهد بارش مقطعی باران هستیم که باعث لغزندگی جاده شده است.

او با بیان اینکه این وضعیت موجب لغزندگی سطح جاده‌ها شده است، افزود: همچنین مه گرفتگی شدید نیز در برخی محور‌ها از جمله گردنه‌ها دیگر پدیده جوی در جاده‌های استان است که نیاز به احتیاط توسط رانندگان را افزایش داده است.

فرمانده پلیس راه کردستان گفت: رعایت فاصله طولی، سرعت مطمئنه، به همراه داشتن زنجیر چرخ، خودداری از تردد بی مورد و رعایت قوانین رانندگی از جمله توصیه‌های پلیس به رانندگانی است که در جاده‌های بین شهری تردد می‌کنند.

سرهنگ گوهری به رانندگانی که قصد تردد از محور‌های مواصلاتی استان و مناطق کوهستانی را دارند، توصیه کرد: باتوجه به شرایط بارش، رانندگان از سفر‌های غیرضروری در این مسیر‌ها خودداری کنند و در صورت ضرورت به انجام سفر علاوه بر داشتن زنجیر چرخ، تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودرو مطمئن شوند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.