کشف اسلحه شکاری غیرمجاز در شهرستان خلخال/مرد ۴۵ ساله زیر تنه درخت جان باخت

مهمترین حوادث استان اردبیل در روز سه شنبه ۶ اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز سه شنبه ۶ اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز در شهرستان خلخال کشف شد

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خلخال گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان در حین گشت و کنترل مناطق آزاد بخش مرکزی شهرستان خلخال یک قبضه اسلحه قاچاق را کشف و ضبط کردند.

مهدی کسائی اظهار داشت: استفاده از سلاح‌های قاچاق و غیرمجاز توسط متخلفان شکار، یکی از عوامل تهدید کننده حیات وحش در مناطق آزاد و حفاظت شده این شهرستان است.

او افزود: با توجه به تعامل مناسب محیط بانان این اداره با عوامل نیروی انتظامی و اجرای گشت‌های مشترک در مناطق آزاد و تحت مدیریت شهرستان از همیاران و دوستداران محیط زیست خواهشمند است تخلفات زیست محیطی را به سامانه ارتباط مردمی ۱۵۴۰ حفاظت محیط زیست استان گزارش نمایند.

مرگ مرد ۴۵ ساله زیر تنه درخت

فرمانده انتظامی شهرستان خلخال از فوت مرد ۴۵ ساله در اثر افتادن تنه درخت بر رویش خبر داد.

سرهنگ سید هادی موسوی اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فوت فردی در یکی از روستا‌های شهرستان خلخال بلافاصله مأموران انتظامی به محل اعزام شدند.

او بیان کرد: با حضور مأموران در محل، مشخص شد حادثه بر اثر افتادن تنه درخت بر روی مردی ۴۵ ساله رخ داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خلخال تصریح کرد: متوفی در حال بریدن درخت در یک روستا بوده که به دلیل عدم رعایت اصول ایمنی، تنه درخت بر روی وی افتاده و در دم جان باخته است که با هماهنگی قضائی جسد جهت بررسی‌های بیشتر به سردخانه منتقل شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.