قایقران تیم ملی کایاک:

تمام تلاشم را می کنم تا سهمیه المپیک را کسب کنم

سلطانی گفت: مسابقات کسب سهمیه المپیک خیلی برایمان مهم است و تمام تلاشمان را می کنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنم.

//////////////////////تمام تلاش خود را برای مسابقات کسب سهمیه المپیک می‌کنمسمن سلطانی قایقران تیم ملی کشورمان در ماده کایاک در گفت‌وگو با  خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: پیش از قایقرانی حدود ۱۰ سال قهرمان شنا کشور بودم و دوست داشتم وارد رشته‌ای شوم که هم نزدیک به آب باشد و هم بتوانم مدال‌های برون مرزی را کسب کنم و پرچم کشورم را بالا ببرم. سه سال است که در تیم ملی قایقرانی حضور دارم. در مسابقات آسیایی زیر ۲۳ سال ازبکستان در آبان ماه سال ۹۷ موفق به کسب مدال نقره شدم.

او افزود: اکنون در اردوی تیم ملی برای مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک که در فروردین ماه سال آینده در کشور تایلند برگزار می‌شود حضور دارم.

سلطانی ادامه داد: اکنون اردوی آخر خودمان را پشت سر می گذاریم. تمریناتمان زیر نظر مهسا مجللی خیلی خوب و منظم پیش می‌رود و بیشتر تمرکزمان را  برای کسب بهترین نتیجه گذاشته ایم .

او با اشاره به مسابقات کسب سهمیه المپیک گفت: خیلی امیدوارم که در مسابقات کسب سهمیه  المپیک موفق شوم و خیلی تلاش می‌کنم که بهترین نتیجه را کسب کنم و تا موقعی که مدال المپیک را کسب کنم به ورزش حرفه‌ای ادامه می‌دهم.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار