دانشجویانی که مایل هستند در ایام تعطیلات دانشگاهی در کشور خود باشند می‌توانند بدون نیاز به اخذ جواز خروج و مراجعت کشور را برای سپری نمودن تعطیلات ترک کنند.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اداره کل امور دانشجویان غیر ایرانی سازمان امور دانشجویان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد دانشجویانی که مایل هستند در ایام تعطیلات دانشگاهی در کشور خود باشند می‌توانند بدون نیاز به اخذ جواز خروج و مراجعت کشور را برای سپری نمودن تعطیلات ترک کنند.


بیشتر بخوانید: صدور ویزای مولتیپل برای دانشجویان خارجی کشور


قابل توجه کلیه دانشجویان بین المللی شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های کشور

به اطلاع آن دسته از دانشجویان بین المللی دانشگاه‌ها که قصد مراجعت به کشور متبوع خود و استفاده از تعطیلات را دارند می‌رساند با عنایت به مساعدت و هماهنگی به عمل آمده با اداره محترم پلیس مهاجرت و گذرنامه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و بر اساس بخشنامه مورخ ۵/۱۲/۱۳۹۸ اداره مذکور، این دسته از دانشجویان می‌توانند با رعایت موارد و در دست داشتن مدارک زیر بدون نیاز به اخذ جواز خروج و مراجعت کشور را برای سپری نمودن تعطیلات ترک نمایند.
۱- کارت یا گواهی دانشجویی معتبر
۲- گذرنامه دارای پروانه اقامت دانشجویی معتبر
۳- اقدام به خروج از مبادی و مرز‌های اصلی کشور
نکته مهم: آن دسته از دانشجویان که قصد مراجعت از مسیر‌های هوایی را دارند ضروری است هشت ساعت زودتر از زمان پرواز در فرودگاه باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار