سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی گفت: فوتبال خود را از نساجی شروع کردم و مربیگری حرفه‌ای را هم از این تیم شروع کنم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود فکری سرمربی جدید تیم نساجی مازندران اظهار داشت: ابتدا از مهاجری و کادر فنی او که قبل از من در این باشگاه زحمت کشیده اند تشکر می‌کنم. باید از کادر مدیریتی باشگاه خوشه طلایی تشکر کنم که همکاری لازم را برای انتقال من به تیم نساجی را داشت. هر کمکی که از من بخواهند برای تیم خوشه طلایی انجام خواهم داد.

او ادامه داد: با توجه به شرایطی که تیم نساجی داشت و شناختی که از این تیم دارم قرار شد تا در خدمت این تیم باشم.

او افزود: فوتبال حرفه‌ای خود را با این تیم شروع کردم و حالا مربیگری حرفه‌ای را هم می‌خواهم با این باشگاه شروع کنم. انشاالله بتوانم به تیم استانم کمک کنم.

سرمربی جدید نساجی بیان کرد: شناخت لازم را از مدیریت، بازیکنان و شرایط تیم دارم. انشاالله بتوانیم به کمک هم بتوانیم به موفقیت برسیم.

فکری در ارتباط با اهداف خود در تیم نساجی اظهار کرد: هدف ما این است که این تیم را در لیگ برتر نگه داریم و بازی به بازی شرایط خود را بهتر کنیم.

او ادامه داد: اگر طبق قرارداد تنظیم شده فصل آینده هم در خدمت تیم نساجی باشم، جایگاه بهتری را برای نساجی پیش بینی می‌کنم. انشاالله اتفاقات خوب برای استان مازندران و تیم نساجی در پیش باشد.

سرمربی نساجی درباره برگزاری بازی بدون تماشاگر گفت: این یک اتفاق ناخوانده است. مسئولان فدراسیون اگر ببینند برگزاری بازی‌ها با این شرایط برای بازیکنان و تماشاگران خطرناک است باید مسابقات را لغو کنند. اگر فقط برای تماشاگران خطرناک است، بازی‌ها را بدون تماشاگر برگزار کنند.

او افزود: امیدوارم این ویروس از روی زمین از بین برود تا همه بتوانند در امنیت روانی به زندگی خود را ادامه دهند.

فکری درباره دستیاران خود در تیم نساجی اظهار داشت: فاضلی، عمران زاده، ابطهی، هاروت (مربی دروازه بانان) و دین محمدی دستیاران من در نساجی هستند. من صحبتی هم با مرفاوی داشتم که او نه به عنوان دستیار، بلکه به عنوان استاد تشریف بیاورد و به تیم کمک کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار