شهردار لس آنجلس، میزبان المپیک ۲۰۲۸، سفارش خرید بیش از ۱۵۰ دستگاه اتوبوس برقی را برای این شهر داد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اریک گارستی، شهردار لس آنجلس، میزبان بازی‌های تابستانی ۲۰۲۸، به منظور کاهش هرچه بیشتر آلاینده ها، سفارش خرید ۱۵۵ اتوبوس برقی را ارائه کرد.

این بیشترین سفارش اتوبوس‌های برقی است که تاکنون ایالات متحده به خود دیده است. به نظر می‌رسد این شهر هنگام میزبانی بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۸ بیش از پیش سازگارتر با محیط زیست خواهد بود.

شهردار لس آنجلس، می‌خواهد میزان تولید آلاینده‌های ناوگان اتوبوسرانی این شهر تا زمان فرارسیدن سومین میزبانی لس آنجلس در تاریخ بازی‌های المپیک، به صفر برسد.

گارستی گفت: "انقلاب حمل و نقل پاک یک رویای دور نیست، این چیزی است که در حال حاضر در خیابان‌های لس آنجلس اتفاق می‌افتد. "

به گزارش Mass Transit، اکثر این اتوبوس‌ها K۷M هستند که توسط شرکت چینی BYD تولید شده اند.

سلتا رینولدز، مدیر کل سازمان مل و نقل لس آنجلس نیز گفت: "لس آنجلس سرمایه گذاری جسورانه‌ای را برای آینده حمل و نقل پاک انجام می‌دهد. این ۱۵۵ اتوبوس موجب صرفه جویی در هزینه‌های شهر برای خرید سوخت و بهبود کیفیت هوا و سلامتی برای خانواده‌های منطقه‌ای که ما در خدمت آن‌ها هستیم" می‌شود.

لس آنجلس بزرگترین شهر کالیفرنیا است، ایالتی که به طور مستققیم شاهد اثرات مخرب بحران آب و هوایی بوده است.

یکی از بدترین خشکسالی‌های تاریخ کالیفرنیا منجر به محدودیت در استفاده از آب در سال‌های اخیر شد، در حالی که بیش از ۱۰۰ نفر در سال ۲۰۱۸ در آتش سوزی کشته شدند و ۷۶۵ هزار هکتار زمین در آتش سوخت.


بیشتر بخوانید:

 قهرمان المپیک محاکمه شد

 ورزشکاران حاضر در المپیک ۲۰۲۰ روی مقوا می‌خوابند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار