مهم‌ترین حوادث امروز ۶ اسفندماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۶ اسفندماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در دهنو

فرمانده انتظامی شیراز از کشف ۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در روستای "دهنو" این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی گفت: ماموران انتظامی پاسگاه "پل فسا" این شهرستان با اقدامات تخصصی از دپو سوخت قاچاق در یک باغ ویلایی مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران با هماهنگی مرجع قضائی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از یک دستگاه کامیون که در آن مکان پارک بود موفق شدند میزان ۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق را کشف کنند.

سرهنگ شجاعی با بیان اینکه تلاش برای دستگیری مالک آن ادامه دارد، از شهروندان خواست: هرگونه موارد مشکوک در خصوص حمل و نقل و نگهداری فرآورده‌های سوختی را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

 کشف تریاک در منزل

فرمانده انتظامی شیراز از کشف ۱۶ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی در روستای بیدزرد این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی افزود: مأموران یگان امداد این شهرستان با اقدامات فنی مطلع شدند فردی مقداری تریاک در منزل خود در روستای بیدزرد دپو کرده است که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل، میزان ۱۶ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف و یک نفر قاچاقچی را نیز دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران نیروی انتظامی در راه مبارزه بی امان با قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر از جان مایه می‌گذارند، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از فعالیت سودا گران مرگ، آن را به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

کشف ۲۰ رأس احشام مسروقه در فیروزآباد

فرمانده انتظامی فیروزآباد از کشف ۲۰ رأس احشام مسروقه به ارزش ۵۵۰ میلیون ریال در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی جوکار  بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی از وقوع سرقت احشام در یکی از روستا‌های این شهرستان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: با کنترل محور‌های مواصلاتی این شهرستان، یک دستگاه کامیون حامل احشام مسروقه توقیف و راننده نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۲۰ رأس احشام مسروقه کشف و تحویل مالباخته شد، از دامداران خواست نسبت به ایمن سازی محل‌های نگهداری احشام و نصب دوربین مداربسته در اطراف آن اقدام کنند.

۸۸ کیلو تریاک در داراب به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی داراب از کشف ۸۸ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک در بازرسی از یک وانت پیکان در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد اظهار داشت: با دریافت اخباری مبنی بر تردد قاچاقچی از محور بندرعباس به سمت داراب، تیم‌های ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر برای بررسی موضوع اعزام شدند.

او افزود: ماموران با تجزیه و تحلیل و اطلاعات حاصله و کنترل محور‌های مواصلاتی، یک خودرو وانت پیکان را شناسایی و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز آن را متوقف و به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر انتقال دادند.

سرهنگ نوشاد با بیان اینکه در بازرسی از آن خودرو میزان ۸۸ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک کشف شد، خاطر نشان کرد: در این خصوص یک نفر قاچاقچی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

برخورد ۲ موتورسیکلت با یک عابر پیاده حادثه آفرید

رئیس پلیس راهور استان گفت: برخورد ۲ دستگاه موتورسیکلت با یک عابر پیاده در شهر "خوزی"، یک کشته و ۲ مجروح برجای گذاشت.

سرهنگ مصطفی عباسی در بیان جزئیات این حادثه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف فوتی در شهر "خوزی" شهرستان مهر، بلافاصله گشت تصادفات به همراه عوامل امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس پلیس راهور استان افزود: در این حادثه، یک موتورسیکلت به علت نداشتن توجه به جلو با یک دستگاه موتورسیکلت دیگر و یک نفر عابر پیاده به شدت برخورد کرده است.

او گفت: در این حادثه متاسفانه راکب یکی از موتورسیکلت‌ها به علت شدت ضربه وارده در محل فوت و راکب موتورسیکلت دیگر و عابر پیاده مجروح و به مراکز درمانی منتقل شدند.

پلمپ ۱۸ واحد صنفی متخلف در ممسنی

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی از اجرای طرح تشدید، کنترل و نظارت بر اصناف و پلمپ ۱۸ واحد صنفی متخلف خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام افزود: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان با هدف ارتقا امنیت در جامعه صنفی و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و همچنین ارزیابی میزان پایبندی اصناف به قوانین و مقررات، طرح تشدید، کنترل و نظارت را اجرا کردند.

او افزود: در این طرح مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی به صورت محسوس و نامحسوس ۳۲ واحد صنفی بازدید و ۱۸ واحد را به علت عدم رعایت قوانین و مقررات و نداشتن پروانه کسب پلمپ کردند.

قاتل خاموش جان زوج سالمند را در مرودشت گرفت

فرمانده انتظامی مرودشت گفت: به علت گاز گرفتگی ناشی از استنشاق منوکسید کربن، زوج ۷۹ و ۸۲ ساله مرودشتی جان خود را از دست دادند.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان اظهار داشت: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش یک مورد مرگ مشکوک در شهر "خانیمن" بخش کامفیروز شمالیشهرستان مرودشت را اعلام، که بلافاصله مأموران انتظامی پاسگاه حوزه استحفاظی به محل اعزام شدند.

او افزود: با حضور ماموران در محل و بررسی‌های صورت گرفته توسط عوامل انتظامی و اورژانس مشخص شد، متوفیان مرد ۸۲ ساله و زن ۷۹ ساله بوده‌اند، که به علّت استنشاق گاز منوکسید کربن ناشی از روشن بودن بخاری نفتی در اتاق خواب دچار گازگرفتگی شده و جان خود را از دست داده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضایی اجساد متوفیان برای سیر مراحل قانونی به پزشکی قانونی انتقال داده شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.