رئیس شورای شهر سنندج گفت:با اطلاع‌رسانی باید سطح شناخت مردم را ارتقا داده تا به جای هراس و ترس از این بیماری اقدامات پیشگیرانه را در اولویت قرار دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، جلال شریعتی رئیس شورای شهر سنندج عصر امروز در جلسه شورای شهر سنندج که با موضوع ضرورت راهکار‌های مقابله با بیماری کرونا در سنندج برگزار شد، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور که به نوعی ایجاد ترس در بین مردم کرده است، اتخاذ تصمیمات لازم برای پیشگیری این بیماری امری ضروری است.

او افزود: مهم‌ترین موضوع در این راستا رعایت بهداشت فردی است، مردم باید راهکار‌های مقابله با این بیماری را کاملا بشناسند و با شناخت کافی از شیوع این بیماری جلوگیری کنند.

شریعتی تصریح کرد: اقداماتی که در رابطه با پیشگیری و مقابله این بیماری در سطح شهر نیاز باشد از سوی شهرداری با قدرت و قوت انجام خواهد شد.

او اذعان کرد: شهرداری سنندج برای انجام اقدامات پیشگیرانه در رابطه با بیماری کرونا درخواست تصویب اختصاص ۲ میلیارد تومان کرده است.

رئیس شورای شهر سنندج بر ضرورت آمادگی کامل در برابر شیوع و گسترش این بیماری تاکید کرد و گفت: باید در بحث اطلاع‌رسانی به نحوی عمل کنیم که سطح شناخت مردم ارتقا تا جامعه به جای هراس و ترس از این بیماری اقدامات پیشگیرانه را در اولویت قرار دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.