اکیپ نظارتی ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان سنندج فعالیتهای نظارت و بازرسی، ویژه نوروز 99 را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، خداداد مولودی سرپرست اداره میراث فرهنگی شهرستان سنندج با اعلام این خبر گفت: در اولین اقدام بازرسی اکیپ نظارتی ستاد شهرستان، واحدها و تاسیسات گردشگری بین راهی محور سنندج - دهگلان توسط این اکیپ متشکل از نمایندگانی از بهداشت، تعزیرات، فرمانداری، میراث فرهنگی و... مورد بازرسی قرار دادند.

او افزود: تشکیل این اکیپ در راستای اجرای مصوبات جلسه ستاد اجرائی خدمات سفر شهرستان سنندج و به منظور صیانت از حقوق گردشگران و پیشگیری از عواقب و مشکلات ناشی از عدم رعایت موارد بهداشتی و تعزیراتی در واحدهای بین راهی سطح شهرستان انجام گرفت.

سرپرست اداره میراث فرهنگی شهرستان سنندج اظهار داشت: در تاریخ 05/12/98 این اکیپ از تاسیسات و واحدهای گردشگری محور سنندج – دهگلان بازدید لازم را به عمل آوردند که در این بازدید گروهی از یکی از واحدهای بین راهی مقداری گوشت فاسد و تاریخ گذشته کشف و ضبط گردید و مراتب جهت پیگیری و تشکیل پرونده تخلف صورت گرفته شده، با حضور نمایندگان دستگاههای حاضر صورتجلسه شد.

او گفت: این اکیپ نظارتی بصورت سرزده از کلیه مسیرها و مراکز اقامتی و پذیرایی سطح شهرستان سنندج قبل و حین تعطیلات نوروز 99 بازدید بعمل خواهد آورد و با متخلفان برابر مقررات برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.