شهردار گیان گفت: به علت گل‌آلود بودن آب شرب شهر گیان واحد آتش‌نشانی در حال توزیع آب شرب است.

آب‌رسانی به شهروندان گیان با تانکرعلی جلالی شهردار گیان، در گفت و گوبا خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، افزود: به علت گل‌آلود بودن آب شرب شهر گیان واحد آتش‌نشانی در حال توزیع آب شرب است و مسیرهای خدمات‌دهی اطلاع‌رسانی شده است.

او ادامه داد: با توجه به پر شدن ظرفیت آب مسیل‌های داخل شهر و احتمال طغیان از واحدهای مسکونی نزدیک مسیل تقاضا می‌شود کاملاً هوشیار و مراقب باشند تا در صورت نیاز به تخلیه، اقدامات لازم انجام شود.

شهردار گیان اظهار داشت: همچنین تعدادی دیوار در سطح شهر احتمال ریزش دارند و به واحد خدمات شهری اعلام‌شده تا لودر نسبت به تخریب آن‌ها اقدام کند، بدیهی است در صورت ممانعت مالک عواقب و خسارت‌های جانی و مالی احتمالی بر عهده آن‌ها خواهد بود.

جلالی بیان کرد: بارش شدید باران و آب‌گرفتگی کانال داخل روستای بالاجوب نهاوند باعث بروز مشکلاتی برای مردم شد و روستاهای فیازمان، گیوکی و توانه نیز وضعیت مشابهی دارند.

همچنین تصاویر ارسالی از شهروندان نشان می‌دهد روستاهای کمالوند و دولت‌آباد بخش خزل شهرستان نهاوند با توجه به طغیان رودخانه‌ها وضعیت خوبی ندارند و احتمال خسارت به خانه‌های نزدیک رودخانه وجود دارد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.