استاندار بوشهر گفت: به منظور پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، مسافران ورودی به استان در همه مبادی ورودی، تب‌سنجی می‌شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر صبح امروز پس از جلسه ستاد پدافند غیرعامل در جمع خبرنگاران بیان کرد: با توجه به دغدغه مردم درباره ورود مسافران از نقاط مختلف کشور به استان و احتمال انتقال ویروس کرونا، با هماهنگی همه دستگاه‌ها از جمله دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر ونیرو‌های نظامی و انتظامی درهمه مبادی ورودی استان مسافران تب‌سنجی می‌شوند.

او افزود: این کار در پایانه‌های زمینی و دریایی، فرودگاه و دیگر مبادی ورودی صورت خواهد گرفت تا نگرانی‌ها درباره انتقال ویروس کرونا به استان برطرف شود.

استاندار بوشهر گفت: درباره تعطیلی مراکز آموزشی ستاد ملی کرونا تصمیم می‌گیرد البته ما پیشنهاد خود را به این ستاد داده‌ایم.

گراوند بیان کرد: کار‌های خوبی در زمینه پیشگیری از گسترش ویروس کرونا در استان صورت گرفته که یکی از آن ضدعفونی کردن مکان‌های عمومی است.

حضور مسافران در استان بوشهر به ویژه افرادی که از استان‌های درگیر با کرونا به این استان سفر کرده‌اند، با ابراز نگرانی مردم و فعالان مدنی رو به رو شد.
آنان از مسئولان خواسته بودند با کنترل مبادی ورودی استان با انتقال ویروس کرونا به استان پیشگیری کنند.

نظارت جدی‌تر بر بازار اقلام بهداشتی

استاندار بوشهر در جلسه ستاد پدافند غیرعامل هم، ضمن تاکید بر رعایت بهداشت فردی، از مردم استان خواست توصیه‌های دانشگاه علوم پزشکی در مورد پیشگیری از ابتلا به کرونا را رعایت کنند.

گراوند ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی، مراکز درمانی دولتی، نظامی، انتظامی و تامین اجتماعی را برای پذیرش احتمالی مبتلایان به کرونا آماده کند.

او، از شرکت پست هم خواست نسبت به رعایت امور بهداشتی در مورد مرسوله‌های پستی اقدام کند.

استاندار بوشهر همچنین، نظارت جدی‌تر بر بازار اقلام بهداشتی مورد نیاز با مشارکت تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی و سایر سازمان‌ها را خواستار شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.