اخبار حوادث ۷ اسفند ۹۸؛

کشف هفت میلیارد ریال کالای قاچاق در دیلم/ فوت کارگری در عسلویه بر اثر سقوط از ارتفاع

اخبار حوادث ۷ اسفند ۹۸ را اینجا بخوانید.

کشف هفت میلیارد ریال کالای قاچاق در دیلم/ فوت کارگری در عسلویه بر اثر سقوط از ارتفاعبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز (چهارشنبه ۷ اسفند ۹۸) را در این بسته خبری بخوانید.

کشف هفت میلیارد ریال کالای قاچاق در دیلم

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: با توقیف پنج دستگاه خودرو، هفت میلیارد کالای قاچاق کشف شد.

سرهنگ رضا اسماعیلی افزود: ماموران پلیس ایستگاه بازرسی شهید موسوی در جاده خروجی شهرستان دیلم هنگام کنترل وسایل نقلیه عبوری به یک دستگاه خودرو سواری پژو به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک شدند و در در بازرسی از آن، ۱۴۳ هزار حبه قرص غیرمجاز کشف کردند.

به گفته او، ارزش این محموله قاچاق پنج میلیارد ریال بوده و در این زمینه یک متهم دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی دیلم همچنین با اشاره به توقیف چهار دستگاه خودرو سواری حامل انواع کالای قاچاق ادامه داد: کالا‌های قاچاق کشف شده شامل، سه هزار و ۵۸۰ ثوب پوشاک، ۵۷ طاقه پارچه، ۳۷۸ عدد بلبرینگ چرخ خودرو است.

اسماعیلی بیان کرد: ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده دو میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال برآورد شده است و در این زمینه چهار متهم دستگیر شدند.

فوت کارگر پتروشیمی بر اثر سقوط از ارتفاع

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه از فوت فردی بر اثر سقوط از ارتفاع خبر داد.

سرهنگ پیمان فتاحی گفت: در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر فوت فردی براثر سقوط از ارتفاع در شرکت پتروشیمی سبلان عسلویه بلافاصله عوامل انتظامی و امدادی در محل مورد نظر حاضر شدند.

او افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد، مسئول تست بازرسی خط لوله آب راکتور این شرکت به همراه سه کارگر در حال انجام تست فشار بر روی لوله آب بوده که در پوش جوشکاری شده روی لوله، ترکیده و او با فشار آب خروجی از ارتفاع به پایین پرتاب می‌شود و پس از برخورد با زمین در دم فوت می‌کند. سه کارگر دیگر نیز مصدوم می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه بیان کرد: عوامل اورژانس مصدومان را به بیمارستان ابن سینا شیرینو اعزام کردند و جسد متوفی نیز برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

فتاحی، از کارگران خواست با رعایت اصول ایمنی در محل کار خود از وقوع چنین حوادث دلخراشی پیشگیری کنند.

دستگیری سارق محتویات داخل خودرو در گناوه

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه گفت: ماموران کلانتری ۱۱ گناوه یک متهم سابقه دار را در عملیاتی ضربتی و هنگام سرقت دستگیر کردند.

سرهنگ حسین احمدی بیان کرد: این سارق به ۱۸ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کرده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.