دیدار نمایندگان فارس و کرمان در لیگ برتر فوتبال بانوان لغو شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور، قرار بود ساعت ۱۰ صبح روز جمعه نهم اسفندماه تیم آذرخش زاگرس شیراز به مصاف میزبان صدرنشینش شهرداری بم برود که این بازی و سایر بازی‌های این هفته بدلیل شیوع بیماری کرونا، از سوی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال لغو و به زمان دیگری موکول شد.

شقایق نوری زاده بازیکن تیم آذرخش زاگرس شیراز گفت: در ابتدا اعلام شده بود که تمامی مسابقات ورزشی تا ۱۰ روز تعطیل شده، اما بعد از آن اعلام شد که بازی‌ها بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود و بهمین خاطر تیم آذرخش آماده رفتن به بم و مسابقه با شهرداری شد، اما شب گذشته مدیران و مربیان تیم‌های لیگ برتر فوتبال بانوان با تماسی که با فدراسیون داشتند درخواست لغو بازی‌های هفته نوزدهم را دادند که صبح امروز با موافقت فدراسیون فوتبال مواجه شد.

او افزود: همچنین برکزاری مسابقات هفته ۲۰ به بعد نیز منوط به بررسی شرایط و موضوع بیماری کرونا درجامه شد تا در این خصوص تصمیم گیری مناسبی شود.

تا پایان هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور، تیم آذرخش زاگرس شیراز با ۱۳ امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی قرار دارد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار