به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، کلاس‌ های درس دانشگاه صنعتی اصفهان تا پایان سال تعطیل شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هیات رئیسه دانشگاه صنعتی اصفهان امروز با صدور اطلاعیه‌ای با اشاره به محدودیت‌های به وجود آمده درباره بیماری کرونا و مشکلات سکونت‌گاه‌های اجتماعی آورده به منظور پیشگیری و کنترل این بیماری و حفظ سلامت دانشگاهیان، با تشکیل نشدن کلاس‌های آموزشی حضوری و آزمایشگاه‌ها تا پایان سال موافقت می‌شود.

در این اطلاعیه با قدردانی از اعلام آمادگی دانشگاهیان مبنی بر جبران کامل تعهدات آموزشی معوقه به روش‌های مختلف اعم از تمدید ترم تحصیلی، استفاده از روش‌های الکترونیکی آموزشی و برگزاری کلاس‌های جبرانی بر حضور فعال کارکنان و اعضای هیات علمی برای انجام تعهدات آموزشی غیرحضوری، پژوهشی، فناوری و اجرایی تأکید شد.

هیات رییسه این دانشگاه اعلام کرده: برگزاری امتحانات جامع و دفاعیه‌های تحصیلات تکمیلی بدون ضرورت اسکان دانشجویان در خوابگاه‌ها و با توافق و هماهنگی دانشکده و رعایت ضوابط بلامانع است و درصورت تعویق آن دانشجویان مشمول جریمه نخواهند شد و با بازنگری در تقویم آموزشی دانشگاه در وقت مقتضی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دانشگاه صنعتی اصفهان حدود ۱۰ هزار دانشجو و ۵۰۰ عضو هیات علمی دارد و به عنوان یکی از دانشگاه‌های برتر کشور مطرح است.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
# ایرانی
۲۰:۱۸ ۰۷ اسفند ۱۳۹۸
سلام خودتون میگید تو جاهی شلوغ نریم بعد مدارس خیلی خلوته که تعطیل نمی کنید ؟بعد یه سری اخبار میگن مدارس ضد عفونی شده وماسکو لوازم شوینده داده شده اما در مدرسه ی ما هیچ کدوم اتفاق نیفتاده .دست کم مدارس را تعطیل کنید تا دانش آموزان نه خودشون کرونا بگیرند ونه ناقل بیماری به داخل خانه باشند. دانش آموز دبیرستان شاهد ارشاد فلاورجان اصفهان