کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرداول از پلمب اماکن عرضه قلیان در شهرستان چرداول به منظور پیشگیری و کنترل کورونا ویروس خبر داد.

پلمب اماکن عرضه قلیان در چرداول به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا

یاسین زرگوش کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرداول در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: اماکن عرضه قلیان در شهرستان چرداول به منظور پیشگیری و کنترل کورونا ویروس جدید با همکاری اماکن نیروی انتظامی پلمب   شدند.

او ادامه داد: اسانس‌های موجود در تنباکو‌های میوه‌ای حاوی هزاران مواد سمی و کشنده است که هم مصرف کنندگان و هم کسانی را که در معرض دود ناشی از آن هستند گرفتار بیماری‌های قلبی، عروقی و حملات تنفسی می‌کند و ویروس کرونا می‌تواند از این طریق به افراد منتقل شود.

زرگوش با توجه به ممنوعیت عرضه قلیان اظهار کرد: قهوه خانه‌ها ، رستوران‌ها ، سفره خانه‌ها ، کافی شاپ‌ها و دیگر مکان‌هایی که زیر مجموعه‌های اتاق اصناف هستند در صورتی که اقدام به عرضه قلیان کنند، پلمب خواهند شد.

کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرداول بیان کرد: در راستای گندزدایی و ضدعفونی اماکن عمومی، ضمن آموزش و تحویل دستورالعمل گندزدایی و ضدعفونی به رابطین سلامت و خدمتکاران مسجد جامع شهر سرابله، پرکلرین به مقدار نیاز توزیع شد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.