رییس ستاد خدمات سفر استان قزوین گفت: تاسیسات گردشگری استان باید برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا آمادگی کامل داشته باشند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،​ علی فرخزاد رییس ستاد خدمات سفر استان در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر گفت:با وجود شیوع کرونا به نظر می‌رسد که سفر به استان‌های شمالی در ایام نوروز انجام می‌شود بنابراین باید اقدامات پیشگیرانه در استان صورت گیرد و برنامه‌های نوروزی با توجه به دستورالعمل‌های کنترل این ویروس انجام شود.

فرخزاد ادامه داد: همچنین باید موضوع بهداشت نمازخانه‌ها و مراکز پذیرای گردشگران به ویژه در بین راه‌ها با نظارت دستگاه‌های مربوط انجام شود تا کمترین میزان شیوع این بیماری را در تعطیلات نوروزی در استان داشته باشیم.

رییس ستاد سفر استان تاکید کرد: نقاط خاص گردشگری استان از جمله دریاچه اوان، روستای گازرخان و تپه سگزآباد توسط میراث فرهنگی مدیریت و برای حضور گردشگران آماده شود.

او اضافه کرد: پیش بینی می‌شود مجموعه تفریحی تله سی‌یژ و سافاری پارک شهر قزوین در ایام نوروز مهیای حضور گردشگران باشد که در این صورت به ظرفیت‌های گردشگری استان اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.