راهداری حمل ونقل جاده‌ای آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی

​معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: برای خدمات رسانی بهتر به مسافران نوروزی عبوری از این استان، پیش بینی و برنامه ریزی‌های لازم در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سعید سبحانی ​معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی با اشاره به فعالیت ۱۱ کمیته در ستاد خدمات سفر افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، به عنوان مسئول کمیته حمل و نقل و ترافیک ستاد مزبور است.

سبحانی گفت:در حال حاضر نشست‌های مختلف برای بررسی نحوره خدمات رسانی بهتر در طرح نوروزی، برگزار شده است.

او افزود: مقرر شده است، راهداران، برای تامین و ارتقای ایمنی سفرها، نسبت به تقویت خط کشی و علائم در جاده‌ها اقدام و نقص‌های احتمالی رفع شود.

سبحانی گفت: شرکت‌های حمل و نقل و انجمن‌ها هم مکلف شده اند پیش از فرا رسیدن آغاز طرح نوروزی نسبت به بررسی فنی از ناوگان مسافری اقدام کرده و نقص را شناسایی و رفع کنند.

​معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی افزود: همچنین رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر، باید نسبت به رفع نقص مدارک مورد نیاز برای خدمات رسانی به مسافران، اهتمام داشته باشند.

سبحانی با اشاره به اینکه توصیه‌های لازم برای خدمات رسانی بهتر امدادخودرو‌ها در طرح نوروز داده شده است عنوان کرد:همچنین مراکز صدور کارت سلامت رانندگان و ناوگان و نیز مراکز معاینه فنی هم نسبت به وظایف خود در این طرح توجیه شده اند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی اظهار کرد:طرح کنترل مکانیزه ناوگان مسافربری بصورت ستادی ومیدانی با همکاری پلیس راه استان درطول محور‌های استان و پایانه‌های مسافربری اجرا خواهدشد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.