مدیرعامل باشگاه سپیدرود گفت:از ۱۰ نفر از اعضای تیم سپیدرود رشت چهار نفر در وضعیت حادی قرار دارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، افشین ناظمی، مدیرعامل تیم فوتبال سپیدرودرشت درباره آخرین وضعیت این تیم گفت: قبل از رفتن به شهر بابل به منظور انجام بازی برابر رایکا (از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ دسته اول)، یک نفر از اعضای کادر اجرایی تیم ما دچار سرماخوردگی شده بود و کسالتش به حدی بود که نتوانستیم او را در این سفر با خود همراه کنیم.

وی افزود: بعد از این اتفاق، با وجود اینکه باید اقدامات لازم را انجام می‌دادیم، اما به دلیل زندگی اردویی تیم، اعضای دیگر هم به این بیماری مبتلا شدند. درحال حاضر ۱۰ نفر از اعضای سپیدرود آنفولانزا گرفته اند و مشکوک به کرونا هستند که ۴ نفر وضعیت حاد دارند.

ناظمی تصریح کرد: درحال حاضر زیر نظر پزشک هستند و برای آن‌ها استراحت مطلق تجویز شده است.

مدیرعامل سپیدرود رشت گفت: دکتر عرب، رئیس پیشین بیمارستان ولیعصر و پزشک تیم سپیدرود، آن‌ها را زیر نظر گرفته است و باقی اعضا فعلا مبتلا نشده‌اند، اما بازیکنان ما در خوابگاه کنار هم زندگی می‌کنند و احتمال ابتلا باقی بازیکنان بسیار زیاد است.

مدیرعامل سپیدرود رشت خطاب به مسئولین فدراسیون فوتبال گفت: از مسئولین درخواست دارم بازی‌های لیگ را تعطیل کنند. وضعیت به طور جدی خطرناک است و جای هیچ سهل انگاری وجود ندارد.

جمعه هفته بیست و ششم لیگ دسته اول شروع می‌شود و تیم آرمان گهر سیرجان قرار است در زمین ما بازی کند و شرایط طوری نیست که ما بتوانیم سلامت آن‌ها را تضمین کنیم. امیدوار هستم مسئولین یک تصمیم عقلانی در این باره بگیرند.

انتهای پیام/آ

برچسب ها: سپیدرود رشت ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.