در بسته حوادث ۸ اسفند بخوانید؛

خودرو‌های سرقتی در پارکینگ پلیس توقف کردند/سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در اهواز دستگیر شدند

مهم‌ترین حوادث امروز، پنجشنبه ۸ اسفند ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز پنجشنبه ۸ اسفند ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

کشف خودرو‌ها و موتورسیکلت سرقتی در اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: در پی افزایش وقوع چند فقره سرقت خودرو‌های مدل پایین در برخی از نقاط شهر اهواز، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران باکار اطلاعاتی و گشت‌زنی‌های نامحسوس و هدفمند در سه روز گذشته پنج سارق حرفه‌ای خودرو را شناسایی و باهماهنگی مرجع قضایی درمخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند بیان داشت: تمام خودرو‌های سرقتی کشف شده، مدل پایین و فاقد هرگونه سیستم ایمنی و بازدارنده ازسرقت بودند که پس از شناسایی به مالکان بازگردانده شدند.

فرمانده انتظامی اهواز ضمن اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضایی از شهروندان خواست با رعایت و به کارگیری اصول پیشگیری از سرقت خودرو، سارقان را در کارشان ناکام بگذارند.

دستبند پلیس بر دستان ۳ سارق حرفه‌ای محتویات خودرو

 سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در این کلانشهر، شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان احتمالی بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه ماموران پلیس با اقدامات اطلاعاتی ۳ متهم را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در مخفیگاهشان دستگیر کردند، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به ۱۵ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با اشاره به اینکه مهم‌ترین عامل وقوع سرقت محتویات داخل خودرو رعایت نکردن نکات بازدارنده است اذعان داشت: شهروندان هشدار‌های پلیسی در زمینه پیشگیری از وقوع سرقت را جدی بگیرند با نصب تجهیزات ضد سرقت، نظیر دزد گیر، سوئیچ مخفی، قفل فرمان و پدال، پارک خودرو در پارکینگ‌های مجاز و معتبر و مکان‌های مجهز به دوربین مداربسته و عدم پارک خودرو در مکان‌های خلوت و کم نور فرصت‌های ارتکاب جرم را از سارقان بگیرند.

دستگیری متهم تحت تعقیب در رامهرمز

سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی رامهرمز گفت: به منظور اجرای طرح دستگیری متهمان تحت تعقیب در نقاط مختلف این شهرستان، ماموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی یکی از متهمان که دارای محکومیت ۱۱ سال حبس داشت را شناسایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه کلت کمری به همراه مهمات مربوطه و ۴۶ گرم موادمخدر کشف شد، افزود: متهم پس از بازجویی به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.