به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ، کلامی مدیر کل کمیته امداد آذربایجان شرقی به تشریح جزئیات ارایه خدمات غیرحضوری به مددجویان تحت حمایت جهت رعایت اصول ایمنی و مقابله با بیماریهای ویروسی پرداخت.
کلامی با تاکید بر رعایت اصول بهداشتی و ایمنی در برابر شیوع ویروس کرونا گفت: کمیته امداد آذربایجان شرقی همچون سایر ایام پاسخگوی مردم بوده و اختلالی در روند خدمترسانی به نیازمندان و محرومان ایجاد نشده است.
او افزود: سامانه اینترنتی e.emdad.ir آماده ارائه خدمات اینترنتی و غیرحضوری است و مددجویان تحت حمایت این نهاد میتوانند از خدمات کمیته امداد آذربایجان شرقی در ۲۷ سرفصل در حوزههای اشتغال، وام، فرهنگی، مشاوره، بهداشت و درمان، ازدواج، مسکن و حمایتهای خاص بدون مراجعه حضوری بهرهمند شوند.
مدیرکل کمیته امداد استان گفت: در این روش مددجویان میتوانند از طریق آدرس اینترنتی e.emdad.ir با استفاده از رایانه شخصی، گوشی همراه و یا دفاتر خدمات اینترنتی در روستاها و شهرها و بدون مراجعه به دفاتر کمیته امداد و درج کد ملی و شماره شناسنامه وارد سامانه شده و نسبت به ثبت و ارسال درخواست خود اقدام کنند.
او افزود: درخواستهای ثبت شده توسط مددجویان در کمترین زمان ممکن به صورت هوشمند به کارتابل مددکار خانواده در سیستم جامع خدمات حمایتی این نهادمنتقل شده و رسیدگی میشود.
انتهای پیام/ک