۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای سه طرح بنیاد مسکن در استان چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت.

اختصاص ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای سه طرح بنیاد مسکنسهراب رئیسی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت‎وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان در شهرکرد، اظهار داشت: از محل سپرده دفتر مرکزی ۲۰ میلیارد ریال امتیاز به طرح ۲۴ واحدی پارسا منظریه، ۲۶ واحدی رفیع وردنجان و ۵۴ واحدی میثاق یک واحد مسکن شهری این نهاد اختصاص یافته است.

او افزود: طرح‌های مسکن شهری به منظور خانه دار کردن افراد فاقد مسکن است که با استفاده از تسهیلات ارزان قیمت و آورده متقاضی به دو صورت سفت کاری و کلیدی ساخته و تحویل متقاضی می‌شود.

رئیسی اضافه کرد: تا کنون در واحد مسکن شهری این نهاد یک هزار و ۷۲۴ واحد با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۲۴ میلیون ریال ساخته شده است.

او با اشاره به احداث مسکن‌های مهر توسط این نهاد ادامه داد: هشت هزار و ۳۷۸ واحد مسکن مهر با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۶۷۶ میلیارد و ۱۹۴ میلیون ریال ساخته و تحویل متقاضی شد.

رئیسی همچنین با اشاره به آماده سازی سایت مسکن مهر گفت: ۱۲۰ هکتار با اعتباری بالغ بر ۹۲۹ میلیارد و ۷۷۴ میلیون ریال سایت مسکن مهر توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آماده سازی و تحویل شده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار