پرتابگر المپیکی کشورمان در صورت توافقات نهایی به عنوان نماینده جزیره کیش در المپیک توکیو شرکت می‌کند.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احسان حدادی پرتابگر المپیکی کشورمان در حالی تمرینات آماده سازی  خود را زیر نظر حسین توکلی و مزگوف در کیش انجام می دهد که غلام حسین مظفری مدیرعامل منطقه آزاد کیش و امیری خراسانی دبیر شورای عالی ورزش منطقه آزاد کیش  امروز از تمرینات این پرتابگر المپیکی دیدن کردند. 

علاوه بر این اگر حدادی با مسئولان جزیره کیش به توافقات نهایی دست یابد در آن صورت او به عنوان نماینده جزیزه کیش در المپیک توکیو شرکت می کند و این اتفاق برای اولین بار در کیش رخ می دهد چون تاکنون کیش در المپیک نماینده ای نداشته است و در صورت مدال آوری حدادی در المپیک افتخاری  نصیب این منطقه  می شود. 

حدادی درباره وضعیت خود در اردوی کیش بیان کرد: هدف من کسب مدال المپیک توکیو است و تلاش خود را می کنم که به هدفم برسم. همچنین حمایت مسئولان جزیره کیش خوب بوده است و مشکلی در این باره نداشتم. امیدوارم این حمایت ها تداوم داشته باشد. حضور مظفری مدیرعامل منطقه آزاد کیش و امیری خراسانی دبیر شورای عالی ورزش کیش در تمرینات باعث دلگرمی من شده است و از آنها به خاطر حمایتشان تشکر و قدرانی می کنم. 


بیشتر بخوانید: زمان اردوی حدادی در آمریکا مشخص شد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار