زالی گفت: قرار شد در آلودگی‌زدایی، تدفین اجساد و ساماندهی خدمات بهداشت محیط، از ظرفیت‌های شهرداری استفاده شود.

زالیبه گزارش  خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا زالی معاون فرمانده عملیات مربوط به مدییت بیمار‌ی کرونا در تهران اظهار کرد: با توجه به جایگاه ممتازی که شورای شهر در تصمیم‌گیری‌های کلان شهر تهران دارد و سیاست‌های اصلی مدیریتی شهر تهران معطوف به مصوبات شورای شهر است، حضور آقای هاشمی موجب شد تا ما در آینده از ظرفیت شورای شهر در زمینه برنامه‌های لجستیکی و عملیاتی بهره‌مند شویم.
 
او ادامه داد: جای تشکر دارد که دکتر کرمی نماینده تام‌الاختیار شهردار تهران در معیت مدیران ارشد شهرداری امروز تشریف آرودند.
 
زالی تصریح کرد: ما در کنار آقای هاشمی گزارش تفضیلی را راجع به وضعیت شهر تهران ارائه کردیم. ملاحظات اجرایی و مدیریتی که با نگاه ویژه به بهره جستن از ظرفیت‌های مهم شهرداری تهران در مدیریت خدمات شهری است، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

او در پایان خاطرنشان کرد: قرار شد با تایید دکتر کرمی، آقای هاشمی و مشارکت شهردار محترم تهران، تقسیم کاری انجام شود. در زمینه آلودگی‌زدایی، بحث کاهش دفع پسماند‌ها، تدفین اجساد و مسئله ساماندهی خدمات بهداشت محیط و همچنین بحث‌های پیشگیری و درمان از ظرفیت‌های شهرداری استفاده کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.