قلعه نویی: تیم ما از لحاظ روحی تحت فشار است/ اشتباه بچگانه‌ای برابر ذوب آهن داشتیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تیم ما از نظر روحی و روانی از روز بازی با پرسپولیس تحت فشار بوده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرقلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد از تساوی این تیم برابر تیم ذوب آهن در دربی اصفهان اظهار کرد: تیم ما از نظر روحی و روانی واقعا از روز بازی با پرسپولیس تحت فشار بوده و  از ساعت ۱۴ روز یکشنبه که وارد لابی شدیم تا کنون به تیم ما از هر نظر فشار‌هایی وارد کردند.  

او ادامه داد: از همه بازیکنان تلاش می‌کنم که با همه مشکلاتی که از لحاظ روحی و روانی  بود، اما فوتبال خوبی بازی کردند. ذوب‌آهن تیم بزرگ و خوبی است، اما امروز بدون موقعیت به ما گل زد. گلر ما زمین نخورد  و به نوعی فوتبال امروز ما را تنبیه کرد، زمانی که  در نیمه اول موقعیت‌های تک به تک گل نزدیم  به طور حتم در دقایق  آخر بازی با اشتباهاتی تنبیه می‌شویم. در مجموع در نیمه اول  فوتبال باکیفیتی را شاهد بودیم، اما در نیمه دوم بازی خوبی را ندیدیم و شاید دلیلش هم نبودن تماشاگران بود. ما از لحاظ موقعیت گلزنی و مالکیت نسبت به حریف برتری داشتیم،   اما روی اشتباهات بچگانه خطای پنالتی دادیم. وقتی بازیکنان کار به این سادگی را نمی‌توانند انجام دهند، باید ۲ امتیاز را از دست بدهیم.

قلعه‌نویی درباره اینکه انتظارات از محمدرضا حسینی خیلی بالاتر بوده، اما عملکرد خیلی خوبی در این بازی به نمایش نگذاشت، بیان کرد: یک تیم یا یک بازیکن نمی‌تواند ۳۰ بازی را یک مدل انجام دهد، شاید یک بازیکن چند بازی خوب باشد و در یک بازی روز خوبش نباشد، اما حسینی امروز بد نبود و ما می‌خواستیم با تعویض‌ها ترکیب را هجومی‌تر کنیم. همه تعویض‌ها رو به جلو بود. حسینی بازیکن باکیفیتی است، اما ممکن است یک روزی در حد واندازه‌های خودش نباشد.

قلعه نویی: تیم ما از لحاظ روحی تحت فشار است/  اشتباه بچگانه ای برابر ذوب آهن داشتیم

سرمربی سپاهان درباره  اینکه اشتباهات سپاهان به ضرر این تیم است، گفت: فوتبال نمی‌تواند بدون اشتباه باشد و از آن طرف که گل می‌زنیم با یک اشتباه گل دریافت می‌کنیم.  مدافعان بزرگ دنیا هم اشتباه می‌کنند و اشتباهات جزیی از فوتبال است. بازی با السد قطر را قبول دارم که اشتباه کردیم  و در بازی با ذوب آهن هم اشتباه بچگانه‌ای انجام دادیم.   در صحنه پنالتی هم یک ارسال بلند که به قول قدیمی‌ها «پفکی» بود، رقم خورد، اما ما با یک اشتباه بچه‌گانه پنالتی دادیم. واقعیت فوتبال در داخل زمین رخ می‌دهد و یک بحث آنالیز  و  یک بحث نحوه اجرای بازی داریم که چند بازیکن ما خیلی ضعیف بودند.  

جان انسان ها برای مسئولان مهم نیست 

قلعه‌نویی درباره برگزاری مسابقات لیگ برتر با وجود شیوع بیماری کرونا، بیان کرد: ما زیر نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا هستیم و آن‌ها بازی‌های ما را لغو کردند و بازی با حضور تماشاگر یا بدون هوادار یا دیدار‌ها باید تعطیل شود. من نمی‌دانم مسئولان ما چه اصراری دارند و خانم شیخی را خدا بیامرزد و مسئولان دولتی و اجرایی فوتبال باید یک روز  جوابگوی مسائل  باشند. در حال حاضر همه ما که در این بازی حضور داریم انسان نیستیم و  برای برگزاری این بازی ما هستیم و چه کسی باید جوابگو باشد؟ در حال حاضر که خانم شیخی (فوتسالیست قمی) فوت کرده برای این است که دیر اطلاع‌رسانی شده است. اینکه پرواز‌ها قطع و قرنطینه انجام نشده است. به نظرم جان انسان‌ها برای مسئولان خیلی مهم نیست و می‌خواهند فقط کار خودشان انجام شود. اکنون کنفدراسیون فوتبال آسیا ۴ بازی نمایندگان ایران را در آسیا تعطیل کرده و اگر ادعای فوتبال دارید چرا از آن‌ها الگوبرداری نمی‌کنید؟

گل بچگانه ای را از ذوب آهن دریافت کردیم 

او درباره آخرین وضعیت کی‌روش استنلی تصریح کرد: امروز می‌توانستیم کی‌روش را بازی دهیم، اما ریسک نکردیم. محمد ایران پوریان هم آماده است و از بازی‌های بعدی می‌تواند تیم را همراهی کند. مشکل ما اشتباه و بدشانسی است و زمانی که محبی تک به تک را گل نمی‌زند، باید گل بچگانه هم بخوریم. برای ذوب‌آهن احترام زیادی قائل هستیم، اما فکر نمی‌کنم پیام نیازمند یک بار هم به زمین خورده باشد. این مسائل جزیی از فوتبال است و اگر قرار باشد از موقعیت‌ها استفاده نکنید باید تنبیه شوید.

قلعه‌نویی درباره اینکه سپاهان مانند بازی با السد ۲ نیمه متفاوت داشت، بیان  کرد: گلر ذوب‌آهن روز خوبی داشت. ذوب‌آهن تیم بزرگی است و بازیکنان خوبی دارد و نتایج خوبی هم گرفته است. گلر ذوب هم روز خوبی داشت. شما آمار نیمه دوم را پیدا کنید و ایجاد موقعیت‌ها را ببینید. باز هم می‌توانستیم در نیمه دوم گل بزنیم، ولی اشتباه ما این بود در ۵ دقیقه آخر خط هافبک‌مان خیلی توپ‌های ساده را لو داد. این دیگر دست منِ قلعه‌نویی نیست و وقتی بازیکن با تجربه توپ را به راحتی لو می‌دهد دیگر نمی‌توان کاری کرد. ۵ دقیقه آخر را قبول دارم، اما در نیمه دوم خوب بودیم.

او درباره عملکرد محسن‌الغسانی اظهار کرد: تیم‌های خارجی بازیکنان خارجی زیادی می‌گیرند و بازیکنان‌شان جا‌به‌جا می‌شوند، اما این بازیکنان به زمان بیشتری برای هماهنگی آماده شدند. از روزی به مشکل خوردیم که ابتدا عزت‌الله پورقاز و بعد از آن ولسیانی و مهدی‌زاده را از دست دادیم. آن قدر در نیم فصل اول گفتند سپاهان نظم دفاعی دارد که ۳ بازیکن خط دفاعی‌مان مصدوم شدند. البته اکنون شایان و طیبی خوب بازی می‌کنند، اما اگر ساختار دفاعی ما حفظ می‌شد ما دیگر این اشتباهات بچه‌گانه را نداشتیم.


بیشتر بخوانید: لیگ برتر فوتبال/ ذوب آهن یک - سپاهان یک/ دربی اصفهان برنده نداشت


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۳:۳۴ ۰۹ اسفند ۱۳۹۸
وقتی میبازی بهانه نیار و گریه هم نکن راست میگی برو مربی تیم گل گهر یا شاهین بوشهر شو ببینم مربی موفقی هستی یا نه همش از یکجا بهانه باید دست بگیری جوابتو خوب دادند مسابقه با پرسپولیس سه بر صفر شد تا دیگه دو پهلو حرف نزنی اقای قلعه نویی
Iran (Islamic Republic of)
پرسپولیسی
۰۲:۱۲ ۰۹ اسفند ۱۳۹۸
وقتی بازی با پرسپولیس رو باروش بچه بازی بهم میزنی بچه گونه از ذوب آهن گل میخوری
آخرین اخبار