معاون اجرایی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: کادر درمانی و پزشکی در خط مقدم مبارزه به کرونا ویروس هستند.

کادر درمانی و پزشکی در خط مقدم مبارزه به کرونا ویروسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اسماعیل مولوی معاون اجرایی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) گفت: در ۸ سال دفاع مقدس کادر پزشکی پا به پای رزمندگان در رزم‌های مختلف حضور داشته و حتی شهید می‌شدند، در حال حاضر نیز این افراد هم پای مردم در مقابله با بیماری کرونا ویروس هستند.

او افزود: جبهه دوم این روز‌ها اصحاب رسانه هستند که با آگاهی بخشی به مردم می‌توانند از گسترش بیشتر کرونا ویروس جلوگیری کنند، سربازان پیاده نظام جبهه فرهنگی اصحاب رسانه هستند که باید روی فرهنگ مردم کار کنند.

مولوی اضافه کرد: اخباری که صحت آن تأیید نشده است نباید منتقل شود.

او با اشاره به اینکه آرام سازی فضای ملتهب جامعه با استفاده از نظر کارشناسان انجام شود ادامه داد: مطالبه گری از دستگاه‌های خدمت رسان در دستورکار قرار گیرد.

مولوی با بیان اینکه معرفی سودجویان باید از طریق رسانه‌ها انجام شود گفت: آنچه امروز از کرونا ویروس خطرناک‌تر است این افراد سودجو هستند.

او افزود: در این شرایط بحرانی حتی الامکان مراسم‌های عروسی و عزاداری به تعویق بیوفتد.

مولوی اضافه کرد: همگی باید همت کنند در جبهه جدیدی که با آن مواجه هستیم بسیجی وار حاضر شده تا بتوانیم بر بیماری کرونا پیروز شویم.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.