پویش ملی با عنوان «#در_خانه_بمانید» برای پیشگیری از ابتلای مردم به کروناویروس و ریشه کنی هر چه سریع تر این بیماری در کشور راه اندازی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: هدف از راه اندازی و برپایی این پویش حفظ سلامت عمومی، پیشگیری و مقابله با کروناویروس است.

عبدالرسول همتی، خود مراقبتی را عامل مهم پیشگیری از ابتلا به این ویروس برشمرد و از تمامی ارگان‌ها و خانواده‌ها برای اطلاع رسانی جمعی در این زمینه دعوت به همکاری کرد.

او از مردم خواست تا با توجه به تعطیلات پیش آمده در مدارس و دانشگاه ها، از تردد و رفت و آمد غیرضروری درون و برون شهری پرهیز کرده و با خودمراقبتی در منزل از خود و فرزندانشان در مقابله با این بیماری مراقبت کنند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مردم توصیه کرد با خودداری از شرکت در تجمعات عمومی و خصوصی نظیر مراسم‌های جشن و دید و بازید‌های خانوادگی و پرهیز از مراوده‌هایی نظیر دست دادن، روبوسی و بغل کردن برای پیشگیری و مقابله با کروناویروس در سلامت خود و جامعه نقش بسزایی داشته باشیم.

همتی، شماره تلفن ۱۸۱۹ و وبگاه https://corona.sums.ac.ir را به عنوان مراجع رسمی برای کسب اطلاعات اخبار مربوط به این بیماری اعلام کرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار