سفیر سوریه در چین، اردوغان را مسئول کشته شدن سربازان ترکیه در ادلب دانسته و گفت او قصد دارد آمریکا و اروپا را به جنگ گسترده در سوریه بکشاند.

رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، عماد مصطفی، سفیر سوریه در چین با اعلام اینکه نیرو‌های ترکیه جزء جدایی‌ناپذیر گروه‌های تروریستی هستند، رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور این کشور را مسئول کشته شدن سربازان ترکیه در ادلب سوریه است.

سفیر سوریه در چین همچنین گفت اردوغان قصد دارد آمریکا و اروپا را به جنگ گسترده در سوریه بکشاند، به این امید که در نهایت به هدف خود که همان «برپایی خلافت اسلامی» است برسد؛ بدون اینکه به هزینه‌های آن فکر کرده باشد.


بیشتر بخوانید: ترکیه: پوتین و اردوغان به زودی دیدار می‌کنند

حضور غیرقانونی آنکارا در سوریه و باج‌خواهی اردوغان از اروپایی‌ها


مصطفی افزود: «حقیقت این است که نیرو‌های ترکیه جزء جدایی‌ناپذیر گروه‌های تروریستی مسلح هستند که این امر به طور حتم حیات آن‌ها را به خطر می‌اندازد؛ اردوغان مسئول کشته شدن آن‌هاست و مردم ترکیه باید او را به دلیل توطئه‌های متهورانه و مرگ‌آفرینش مجازات کنند.»

شبکه تلویزیونی المیادین بامداد امروز (جمعه) اعلام کرد در حمله هوایی که در آن کاروان ارتش ترکیه در منطقه جبل الزاویه در حومه ادلب هدف قرار گرفت دست کم ۳۴ نظامی این کشور کشته شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار