بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: هیچ دلخوری از اسکوچیچ نداریم و همانطور که او به پیشرفت ما فکر می‌کرد، ما هم برای او حقی قائل هستیم تا پیشرفت کند.

قریشی: مسئولان چه الزامی به برگزاری مسابقات فوتبال می‌بینند؟به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد قریشی بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد پیروزی تیمش برابر سایپای تهران بیان کرد: نمی‌خواهم تغییر شرایط صنعت نفت را بر گردن اسکوچیچ بیاندازم، اما به هر حال ۴ باخت پشت سر هم داشتیم و در نهایت سراج و دستیارانش یک شوکی به تیم ما دادند و با تمریناتی که کردیم، توانستیم سایپا را ببریم.

او در ادامه بیان کرد: هیچ دلخوری از اسکوچیچ نداریم و همانطور که او به پیشرفت ما فکر می‌کرد، ما هم برای او حقی قائل هستیم تا پیشرفت کند. برای او آرزوی موفقیت می‌کنیم و واقعا افتخار بزرگی است که از تیم صنعت نفت به تیم ملی رسید.  

وی همچنین گفت: بزرگتر از ما هم سپاهان، استقلال و پرسپولیس بودند و درباره شیوع ویروس کرونا مصاحبه کردند، اما هنوز خبری از تعطیلی لیگ نیست و به قول معروف آنچه عیان است چه حاجت به بیان است! همه جا تعطیل شده، اما نمی‌دانم چه الزامی در کار است که لیگ برتر برگزار می‌شود. شرایط باید برای همه یکسان باشد.  

قریشی درباره صحنه پنالتی ساپیا اظهار کرد: پنالتی سایپا واقعا پنالتی بود و داور به درستی صحنه را دید.


بیشتر بخوانید: جهانی: گل ریکانی شبیه گل‌های بازی‌های رایانه‌ای فوتبال بود!


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار