سخنگوی دولت انگلیس اعلام کرد بوریس جانسون جلسه اضطراری درباره شیوع کرونا را به تعویق انداخته و به روز دوشنبه آینده موکول کرد.

بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلیسبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه انگلیسی گاردین، سخنگوی دولت انگلیس اعلام کرد بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلیس «جلسه اضطراری کبرا» که قرار بود جهت بررسی انتشار ویروس کرونا در انگلیس و اروپا در روز جمعه برگزار شود، به تاخیر انداخته و به روز دوشنبه آینده موکول کرد.

با وجود انتقادات گسترده از کم‌کاری‌های دولت جانسون، سخنگوی دولت انگلیس گفت، او از روز جمعه تا یکشنبه اخبار جدید در خصوص سیل‌های اخیر انگلیس و شیوع ویروس کرونا را پایش خواهد کرد.

به گفته سخنگوی دولت جانسون وزیر بهداشت انگلیس در حال بررسی آمادگی بیمارستان‌ها برای مقابله با ویروس کرونا است و وزیر محیط زیست نیز مسئول پیگیری وضعیت سیل‌زدگان است.


بیشتر بخوانید:


این در حالی است که اعضای دو حزب کارگر و محافظه‌کار انگلیس از کم‌کاری‌ها و کوتاهی کردن‌های جانسون در وظایف خود به عنوان نخست وزیر اعتراض کرده اند به طوری‌که روز چهارشنبه در جلسه پارلمان به انتقاد از وی پرداختند که هفته گذشته را در عمارتی تفریحی در چیونینگ گذرانده بود.

جرمی کوربین، رئیس حزب کارگر انگلیس در این جلسه گفت: «جانسون فقط تظاهر می‌کند که برای مردم ارزش قائل است در حالی که وقتی آن‌ها برای رأی دادن صف نکشیده باشند برایشان ارزشی قائل نیست.»

رهبر مخالفان دولت انگلیس افزود: «هنگامی که فرماندهی ایرانی (شهید سلیمانی) ترور شد او در یک جزیره خصوصی به سر می‌برد و هفته پیش هم در عمارتی در کنت بود. چطور کشور ما باید به یک نخست وزیر پاره وقت اعتماد کند؟»

اکنون نیز جانسون در حالی جلسه اضطراری دولت را به بعد از تعطیلات آخر هفته در انگلیس موکول کرده که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به ۱۹ نفر رسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار