محمدحسین رنجبران مدیر کل روابط عمومی صدا و سیما در توییتی بابت پوشش خوب اخبار کرونا در رسانه ملی از همکارانش تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با شیوع ویروس کرونا در کشور و هشدار‌های وزارت بهداشت برای انجام اقدامات پیشگیرانه، مردم ترجیح می‌دهند تا حد امکان در خانه بمانند و از رفتن به مهمانی‌ها و مکان‌های شلوغ خودداری کنند.

در این شرایط حساس مردم به منبع مفیدی برای پرکردن اوقات خود نیاز دارند که صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از منابع غنی در این زمینه، در روز‌های گذشته فعالیت خود را دو چندان کرده است.

پوشش خبری اطلاعات ویروس کرونا، تولید و تامین برنامه‌های مناسب برای غنی سازی اوقاتی که مردم در خانه‌های خود هستند، مهم‌ترین رویکرد صدا و سیما در روز‌های گذشته بوده است.

رنجبران در توییتی که منتشر کرد، از تلاش‌های بازیگران، تهیه کنندگان، کارگردانان و سایر افرادی که این روز‌ها برای عملکرد هرچه بهتر رسانه ملی در تلاش‌اند تشکر کرد.


بیشتر بخوانید: گزارش‌های منتشر شده درباره کرونا را در فضای مجازی رصد می‌کنم


او تلاش همکارانش را ایستادگی در برابر ویروس منحوس رسانه‌ای معرفی کرده و این کار را ستود.

در ادامه متن و توییت منتشر شده توسط رنجبران را مشاهده می‌کنید:

" در این ایامِ سخت همکاران عزیزم در خبر، تولید و تامینِ برنامه‌های مفرح و پخش شبکه‌های مختلف و بازیگران، تهیه کنندگان و کارگردانان مطرح کشور که با تمام وجود در حال تهیه‌ی سریال‌های مهم سیما هستند، برغم تهدیدات این ویروس منحوس و ویروس‌های ناجوانمرد رسانه‌ای، به عشق مردم و ایران اسلامی ایستاده‌اند و به پیش می‌روند درمقابل این همه بزرگی و همت شما برادران و خواهران بزرگوارم سر تعظیم فرود می‌آورم. "

قدردانی مدیر کل روابط عمومی صدا و سیما از همکارانش

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار