مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: آموزش مکمل دانش آموزان که از امروز شروع شد، در صورت عادی شدن وضعیت هم ادامه دارد.

سعدی پور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه آموزش مکمل دانش آموزان که از امروز شنبه ۱۰ اسفندماه شروع شد، گفت: حتی پس از عادی شدن این وضعیت هم این روش ادامه خواهد داشت و عقب ماندگی آموزشی دانش آموزان باید جبران شود.

او افزود: به دلیل بیماری کرونا دانشگاه علوم پزشکی مازندران از امروز شنبه تا دوشنبه را تعطیل رسمی اعلام کرده و برای جبران آن وزارت آموزش و پرورش با همکاری سازمان صداوسیما برنامه تلویزیونی آموزش‌های مکمل را برای مقاطع تحصیلی در شبکه آموزش به صورت زنده پخش می‌کند.

سعدی پور گفت: امروز از ساعت ۸ صبح با درس ریاضی هفتم متوسطه اول و تا ساعت ۱۶:۲۵ در کارگاه نوآوری و کارآفرینی هنرستان‌ها برای دانش آموزان پخش می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه برنامه روز‌های آینده هم پس از تعیین لیست نهایی به اطلاع دانش آموزان می‌رسد، افزود: در این روز‌ها برخی از معلمان با تجربه به صورت فیلم، محتوای آموزشی تولید و برای ما ارسال کردند.

او گفت: در فضای مجازی این فیلم‌های آموزشی را برای دانش آموزان منتشر می‌کنیم و در شبکه تبرستان هم از معلمان برای آموزش استفاده خواهیم کرد.

سعدی پور افزود: آموزش‌های مکمل کمک می‌کند تا بتوانیم عدالت آموزشی که در سند تحول بنیادین به آن اشاره شده را اجرا کنیم.
 

انتهای پیام/ س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.