تیم رستوران هیوده الف بابلسر به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی تنیس باشگاه‌ها و‌دسته جات آزاد کشور صعود کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در مسابقات جام حذفی تنیس کشور که با شرکت ۹۷ تیم به میزبانی مجموعه ورزشی المپیک جزیره کیش آغاز شد تیم رستوران هیوده الف بابلسر به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی تنیس باشگاه‌ها و‌ دسته جات آزاد کشور صعود کرد.

رستوران هیوده الف بابلسر در نخستین بازی آکادمی تنیس مهذب نیا الف تهران را ۲ بر صفر مغلوب کرد و در دومین مسابقه خود در مرحله یک هشتم نهایی نیز با حساب ۲ بر ۱ تیم حنانه اصفهان را برد.

این تیم در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف آکادمی تنیس مهذب نیا و تهران می‌رود که در صورت کسب پیروزی، اتفاقی تاریخی برای تنیس بابلسر و مازندران رقم می‌خورد.

محمد کارگران عروجی، حامد نواختی، مصطفی برادران حسینی و مهران مقیمی ترکیب تیم رستوران هیوده الف بابلسر را در این رقابت‌ها تشکیل می‌دهند.

تیم رستوران هیوده ب بابلسر هم با استفاده از مهدی رحمانی منش، سیاوش اکبیا، عماد گودرزی و مهدی یار احمدی نژاد در اولین بازی به تیم بومرنگ تهران باخت و از شرکت در ادامه مسابقات بازماند.

تیم‌های بابلسر با مربیگری الوند نامجو و سرپرستی رادین بشر در مسابقات حضور پیدا کردند.

هیات تنیس تنکابن، شانل آمل، آکادمی تنیس RF نوشهر، معاینه فنی جعفریان قائمشهر و تیم‌های الف و ب رستوران هیوده بابلسر، ۶ نماینده استان مازندران در مسابقات جام حذفی تنیس باشگاه‌های کشور بودند که همگی غیر از تیم رستوران هیوده الف بابلسر در مراحل اول و دوم حذف شدند.

ادامه برگزاری این بازی‌ها که از ۲۶ بهمن آغاز شده بود به دلیل شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.