کریستیانو رونالدو بکهام را نا امید کرد

ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا احتمال جدایی از جمع راه راه پوشان تورین را رد کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم فوتبال اینترمیامی از سال آینده تحت مالکیت دیوید بکهام، اسطوره فوتبال انگلیس کارش را در لیگ MLS آمریکا آغاز خواهد کرد. بکهام همچنان در صدد عقد قرارداد با یک بازیکن بزرگ است و پیش از این برای جذب کریستیانو رونالدو مهاجم کنونی یوونتوس ابراز علاقه کرده بود.

بکهام هفته پیش در مصاحبه‌ای به تمجید از کریستیانو رونالدو و رقیب دیرینه او لیونل مسی پرداخت و اعلام کرد هر تیمی آرزو دارد چنین بازیکنانی را در اختیار داشته باشد.


بیشتر بخوانید: رونالدو به رکورد ۱۰۰۰ بازی در کل دوران فوتبالش رسید


با این وجود فوق ستاره پرتغالی یوونتوس اعلام کرد به این زودی‌ها قصد ندارد یوونتوس را ترک کند تا امید‌های بکهام برای جذب رونالدو از بین برود.  

رونالدو در مصاحبه با اسکای اسپورتس در واکنش به جدایی احتمالی اش از یوونتوس اظهار داشت: خوشحالم که در بهترین باشگاه ایتالیا و در کنار بهترین بازیکنان دنیا بازی می‌کنم.  

رونالدو در ادامه اظهار داشت: خوشحالم که سال گذشته توانستیم به قهرمانی برسیم و امیدوارم که در پایان فصل بتوانیم این عنوان را تکرار کنیم. به عنوان  یک بازیکن از حضور در تورین لذت می‌برم. من به یوونتوس آمدم تا گلزنی کنم و بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم و از تصمیمی که گرفتم بسیار خوشحالم.


بیشتر بخوانید: ۲ رکوردی که رونالدو امشب به دست آورد


کریستیانو رونالدو تا سال ۲۰۲۲ با یوونتوس قرارداد دارد و بعید به نظر می‌رسد تا پایان قراردادش تورین را ترک کند.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار