سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان گفت: ساعت کاری ادارات استان کردستان به منظور پیشگیری از گسترش ویروس کرونا ۹۰ دقیقه کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، خالد جعفری،سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان با اشاره به تفویض اختیارات هیات دولت به استانداران کشور در خصوص تغییر ساعات کاری گفت: به استناد مصوبات ستاد پیشگیری از بیماری کرونا و موافقت استاندار کردستان ساعت کار ادارات از تاریخ ١١ تا ١۵ اسفند ماه جاری،  ٨ صبح تا ١٣ و نیم اعلام می‌شود.

او همچنین ساعت کاری در روز پنچشنبه از ساعت ٨ تا ١٢ و نیم اعلام کرد و افزود: امکان صدور مرخصی یا دورکاری برای جانبازان شیمیایی و کارکنانی که دارای بیماری حاد، مزمن و تنفسی و سرماخوردگی هستند و نیز کارکنان بالای ۶٠ سال در همه ادارات وجود دارد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان به امکان صدور مرخصی برای بانوان دارای فرزند خردسال نیز اشاره کرد و یادآور شد: ساعت کار کارکنان مراکز بهداشتی و درمانی با نظر مدیر واحد مربوطه تعیین و اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.