مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: ۳۱ نقطه دفتر سازمان تبلیغات اسلامی در استان فعال است و در ۶ شهر دیگر صحبت‌های اولیه احداث نمایندگی سازمان تبلیغات انجام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی نبی زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: در راستای انجام برنامه‌های بهتر و بیشتر فرهنگی و تبلیغی، حوزه‌های نمایندگی سازمان تبلیغات در خوزستان توسعه می‌یابد هم اکنون در ۳۱ نقطه استان دفتر سازمان تبلیغات اسلامی فعال است.

او افزود: در ۶ شهر دیگر صحبت‌های اولیه احداث نمایندگی سازمان تبلیغات اسلامی انجام شده و در سال آینده شاهد افتتاح آن‌ها خواهیم بود.

حجت الاسلام نبی زاده تصریح کرد: گزارش عملکرد اعم فعالیت‌های انجام شده در حوزه‌های سخت‌افزاری، توسعه ظرفیت‌های دفاتر و نمایندگی‌ها به استاندار خوزستان داده شد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان ادامه داد:در حوزه نرم‌افزاری نیز با استفاده از ظرفیت‌های ۱۰ هزار نفره مردمی بتوانیم به‌خوبی از ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم.

این مقام مسئول گفت: هدف از این توسعه زیرساختی این بوده است که بتوانیم فعالیت فرهنگی را گسترش دهیم و در حوزه «نرم‌افزاری» نیز با استفاده از ظرفیت‌های مردمی اعم از هیئت‌های مذهبی، کانون‌های فرهنگی تبلیغی، انجمن اسلامی، مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا، مؤسسات قرآنی، جمعیت بانوان فرهیخته و کانون مداحان و شاعران آئینی مبلغان و تبلیغ گرانی که بر بستر‌های سخت‌افزاری وجود دارد و توسعه ایجاد می‌کند، بتوانیم این ظرفیت‌ها را گسترش و استفاده بهینه داشته باشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.