مدیرکل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه از برگزاری مسابقه «آرزو‌های رنگی من در سال نو...» ویژه همه کودکان و نوجوانان کرمانشاهی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه گفت : مسابقه بزرگ آرزو‌های رنگی من در سال نو... در بخش‌های نقاشی و فیلم‌های کوتاه چند ثانیه‌ای ویژه کودکان و نوجوانان کرمانشاه برگزار می‌شود.

او گفت : این روز‌ها که به سبب شیوع بیماری در کشور، کودکان و نوجوانان در منزل هستند، اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه در نظر دارد تا مسابقه بزرگ آرزو‌های رنگی من در سال نو را برگزار کند.

فتاحی درباره این مسابقه گفت: ما می‌توانیم اتفاق‌های اطرافمان را با نگاهی دیگر ببینیم و با همدلی و مهربانی، مشکلات را به آسانی پشت‌سر بگذاریم.

مدیرکل کانون استان کرمانشاه افزود: کودکان و نوجوانان این روز‌ها که در خانه هستند، می‌توانند جعبه مداد رنگی‌هایشان را بردارند و آرزو‌های قشنگشان را نقاشی کنند.

او افزود: شرکت‌کنندگان در این مسابقه می‌توانند در پشت اثرشان در یک خط درباره آرزویشان بنویسند.

فتاحی گفت: در بخش دیگر این مسابقه، کودکان و نوجوانان کرمانشاهی می‌توانند آرزوهایشان را به صورت فیلم کوتاه چندثانیه‌ای تهیه و به شماره ۰۹۳۵۷۷۶۶۸۸۳ ارسال کنند.

مدیرکل کانون استان کرمانشاه گفت: بهترین آثار در برنامه تلویزیونی"وهار هاتیه" (بهار آمده است) از شبکه استانی زاگرس معرفی و در روز‌های نوروز به نمایش در خواهند آمد.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.