مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: تنها امید ما در این شرایط سخت هوادارانمان هستند که از آن‌ها کمک می‌خواهیم و آن‌ها می‌دهند و دیگر از ما پس نمی‌گیرند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی فتح الله زاده سرپرست جدید باشگاه استقلال درباره منابع مالی که از سوی حامی مالی به این باشگاه تزریق می‌شود گفت: درآمد باشگاه از حامیان مالی، در دوره قبلی هیئت مدیره پیش خور شده و استقلال تا ۱۴۰۲ از حامی مالی کنونی درآمدی ندارد. باید از بقیه نقاط پیراهن برای جذب حامی مالی استفاده کنیم، زیرا چاره دیگری نداریم. البته تنها امید ما در این شرایط سخت هوادارانمان هستند که از آن‌ها کمک می‌خواهیم و آن‌ها می‌دهند و دیگر از ما پس نمی‌گیرند. در واقع مهم این است که هواداران بدون قصد پس گرفتن کمک می‌کنند.

کدام مدیری در این شرایط می‌تواند حرف از قهرمانی بزند؟

او در ادامه افزود: مهم نیست در گذشته چه اتفاقی افتاده و نمی‌خواهم با بازگو کردن آن ها، روحیه هواداران را تضعیف کنم. منابع مالی قبلی دیگر وجود ندارد و قطعا ما منابع جدیدی ابداع خواهیم کرد. روحیه برد دارم و با مردم صادق هستم. کدام مدیری در این شرایط که تیم ۱۰ امتیاز تا صدر جدول فاصله دارد، می‌تواند حرف از قهرمانی بزند؟ با این وجود من تا روز آخر تمام تلاشم را می‌کنم تا اگر لیگ نشد، حداقل در جام حذفی به قهرمانی برسیم.

هیچ وقت چنین اشتباهی نمی‌کنم که از کسی پول قرض بگیرم

سرپرست جدید باشگاه استقلال در واکنش به بازپرداخت بدهی‌های موسوی گفت: این که یک پیدا شود و به ما پول قرض دهد بد نیست، اما وقتی یک ماه دیگر موعد پرداخت بدهی‌ها سر می‌رسد، ما پول از کجا بیاوریم؟ من چنین کاری نکردم و هیچ وقت این اشتباه را نمی‌کنم که اینگونه پول بگیرم و ۳ ماه بعد پس دهم و پس از آن طرف پولش را بگیرد و همه جا بگوید من به باشگاه کمک کردم.


بیشتر بخوانید: دعوای موسوی و فتح الله زاده بالا گرفت


چند نفر گزینه‌های پیوستن به هیئت مدیره استقلال هستند

فتح الله زاده در پاسخ به این سوال که آیا سعادتمند گزینه عضویت در هیئت مدیره استقلال است گفت: چندین نفر از جمله سعادتمند، حدادیان، نظری و چند نفر دیگر گزینه‌های هیئت مدیره استقلال هستند، اما تا وقتی که وزیر ورزش تصمیم قطعی نگیرد، نمی‌توان حرفی زد.

پول قرض گرفتن از اعضای هیئت مدیره، استقلال را به ورشکستگی می‌کشاند

او افزود: ۳۰ سال است که موسوی را می‌شناسم و او دوست من است. وقتی مدیرعامل استقلال بودم، موسوی به خود من هم کمک می‌کرد. در چندین نوبت لوگو شرکت موسوی را روی پیراهن تیم زدم و حتی در مقطعی حامی مالی ما شد، اما حرف من این است که آوردن اشخاص به هیئت مدیره و پول قرض گرفتن از آن ها، کار غلطی است و باشگاه را به ورشکستگی می‌کشاند. من می‌گویم افرادی مانند موسوی اور می‌خواهند ۳۰ میلیارد به باشگاه بدهند، این کار را نکنند و ۵ میلیارد بدهند، اما نه به عنوان قرض. بلکه به عشق استقلال، کمک بلاعوض کنند.

وزیر ورزش با آنفولانزا و تب شدید، آمد و حکم من را امضا کرد

فتح الله زاده در خصوص صحبت هایش مبنی بر حمایت وزیر ورزش از پرسپولیس گفت: اگر وزیر ورزش اکنون هم چنین رویکردی داشته باشد، من این را می‌گویم، زیرا مدیرعامل استقلال هستم. در هر صورت باید این ماجرا را در نظر گرفت روز پنج شنبه که قرار بود حکم سرپرستی من امضا شود، وزیر آنفولانزا گرفت و مشکوک به کرونا بود و حتی تست داد. با این حال وزیر روز جمعه با تب و حال بد آمد و حکم من را داد، زیرا باید کاری انجام می‌دادم که نباید عقب می‌افتاد. من نمی‌توانم این کار او را نادیده بگیرم.

نباید بی عرضگی خودمان را گردن وزیر بیندازیم

او در ادامه گفت: هر کسی می‌تواند علایق و تمایلاتی داشته باشد. در این مدت ندیدم که وزیر میان هیچ کدام از تیم‌ها فرقی بگذارد. ویزای ۶ بازیکن سرباز تیم برای سفر به قطر، نیاز به طی شدن مراحلی داشت، اما با کمک شخص وزیر صادر شد. بالاخره وزیر ورزش این کمک‌ها را کرده است. سعیدلو هم پرسپولیسی بود، اما من زمان او ۲ جام آوردم؛ بنابراین نباید بی عرضگی و کم توانی خودمان را گردن دیگران بیندازیم. همه چیز عادلانه است و اگر غیر از این باشد، اولین نفری خواهم بود که اعتراض می‌کنم.


بیشتر بخوانید: ۲ بازیکن و یک باشگاه در صف طلبکاران باشگاه استقلال


۸ بار به دیوان محاسبات رفتم و هر بار تبرئه شدم

سرپرست جدید باشگاه استقلال درباره شکایتی که از او بابت خرید زمین کیاشهر انجام شده گفت: همه ما که در ورزش هستیم، پرونده داریم. شما یک مدیر را نام ببرید که در دیوان محاسبات و سازمان بازرسی پرونده نداشته باشد. شخصا ۸ بار دیوان محاسبات رفتم و هر بار هم تبرئه شدم. بدتر از همه این بود که من به دادگاه قضایی معرفی شدم و ۳ سال در رفت و آمد بودم و تازه سال گذشته تبرئه شدم. گاهی اوقات شکایت‌هایی می‌شود و باید به دادگاه بروید تا مدارک ارائه دهید و تبرئه شوید.

برخی‌ها در مدیریت حرفی برای گفتن ندارند و برای خراب کردن دیگران دست به کار‌های ناجوانمردانه می‌زنند

او افزود: برخی‌ها تا شنیدند که قرار است مدیرعامل شوم، گوش هایشان جنبید و رفتند علیه من مدارک جمع کنند. سال ۸۰ یک زمین کشاورزی در کیاشهر خریدم تا در آن جا برای تیم کمپ بسازیم. اعضای وقت هیئت مدیره از جمله قریب هم در جریان این موضوع هستند. برخی‌ها زورشان نمی‌رسد در مدیریت کاری کنند، مجبور می‌شوند دست به این کار‌های ناجوانمردانه بزنند.

هیئت مدیره زمین را نخواست و پول فروش آن را به استقلال جوان برگرداندم

فتح الله زاده در ادامه گفت: پول را از استقلال جوان گرفتم و زمین را خریدم که اعضای هیئت مدیره گفتند این زمین را نمی‌خواهیم. بنده هم زمین را فروختم و پولش را به همان استقلال جوان دادم که این مبلغ را به من داده بود. منتها بعد‌ها آمدند و گفتند که اسناد موجود نیست و بعدا اسناد و مدارک را تحویل دادم. هنوز هم بابت این پرونده احضار نشدم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۱۷:۲۹ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
خلیل زاده 13ملیاردوموسوی 7ملیاردوسعادتمندچندده میلیارد به استقلال پول تزریق کردن.وزیر پرسپولیسی.هرچه پولداره تو استقلاله تازه مالک هواپیمایی وارش هم توراهه.خدارسواتون کنه.دندانپزشگ وزیرچطوربه پرسپولیس کمک می کنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
دندونای بازیکنا رو مجایی معاینه میکنه
فقط موندم بعضیا با چه رویی میگند وزیر پرسپولیسیه دیگه چیکار باید واستون بکنه وقتی پولدارا رو میذاره توی هیئت مدیرتون یعنی غیر مستقیم داره بهتون پول میده
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۴۷ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
قابل توجه دوستان وزیر به استقلال کمک کرده بی عرضگی را گردن وزیر نندازین
Iran (Islamic Republic of)
ssss
۱۶:۲۳ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
چه کمکی؟
آخرین اخبار