برای پاسخگویی به مادران باردار و جلوگیری از مراجعات غیرضروری آنها به مراکز بهداشتی خط نجات اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب دا) اعلام کرد: در چهارمین جلسه کمیته نظارت و پیگیری بحران کرونا مقرر شد خط نجات در مراکز بهداشتی و خانه‌های بهداشت برای پاسخگویی به مادران باردار اختصاص داده شود تا از مراجعات غیرضروری جلوگیری شود.

این جلسه عصر دیروز با حضور مشاور ریاست دانشگاه در امور بهداشت و درمان، مدیران نظارت و اعتبار بخشی، حراست، بهداشت، مدیر امور پرستاری و نماینده بازرسی و شکایات دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سالن اجلاس توسعه برگزار شد.

بازدید از بیمارستان رسول اکرم (ص) رشت (دومین مرکز بستری بیماران کرونایی استان) با چک لیست نظارتی از دیگر مصوبات چهارمین جلسه کمیته نظارت و پیگیری بحران کرونا بود.

همچنین در این جلسه پیشنهاد شد: انجام تمامی واکسیناسیون اطفال بر اساس دستورالعمل، به جای مراکز جامعه سلامت برای کاهش مواجهه با بیماران مشکوک سرپایی، در پایگاه‌های سلامت انجام شود.

مصاحبه و تهیه کلیپ از بیماران کرونایی بهبود یافته و ترخیص شده برای ارتقای سلامت روانی جامعه، توسط روابط عمومی‌های مراکز، از دیگر پیشنهاد‌های مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.