شرکت هوایی لوفت‌هانزا اعلام کرد تصمیم گرفته به دلیل شیوع بیماری کرونا، در چند روز آینده ۲۵ درصد پرواز‌های این شرکت را لغو کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، شرکت هوایی لوفت‌هانزای آلمان اعلام کرد تصمیم گرفته به دلیل شیوع کرونا و افزایش مبتلایان در جهان تعداد پرواز‌های خود را در چند روز آینده به سه چهارم تقلیل دهد.

این شرکت در یک برنامه مطبوعاتی اعلام کرد «به دلیل شرایط کنونی که ناشی از شیوع سریع و گسترده ویروس کرونا بوده، گروه لوفت‌هانزا تصمیم گرفته برای مقابله با تبعات اقتصادی آن در هفته‌های آینده تعداد پرواز‌های خود را ۲۵ درصد کاهش دهد.»

این شرکت هوایی اضافه کرد که ممکن است تعداد پرواز‌های مسیر‌های طولانی که لغو می‌شود از این هم بیشتر گردد.

تاکنون مقامات آلمان بیش از ۱۰۰ مورد ابتلا به کووید ۱۹ را در این کشور شناسایی کرده‌اند، اما مورد فوتی گزارش نشده است. به طور کلی در اروپا بیش از ۱۳۰۰ مورد اتبلا به این ویروس مشاهده شده که ۱۰۴۹ نفر آن متعلق به ایتالیاست. ۲۹ نفر از مبتلایان کرونا در ایتالیا جان باختند و ۵۰ نفر نیز تاکنون بهبود یافته‌اند.

در مقیاس جهانی این ویروس تاکنون وارد بدن بیش از ۸۶ هزار نفر شده و بیش از ۲۹۰۰ نفر را به کام مرگ کشانده است، هرچند ۴۰ هزار نفر نیز بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار