شهردار شهرکرد گفت: برای پیشگیری و مقابله با گسترش ویروس کرونا، عملیات ضدعفونی معابر پرتردد و مکان‌های عمومی شهرکرد آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، بهادر عبدالغنی شهردار شهرکرد اظهار داشت: برای پیشگیری و مقابله با گسترش ویروس کرونا، عملیات ضدعفونی معابر پرتردد و اماکن عمومی مرکز چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

او افزود: در این طرح، ضد عفونی و شست و شوی معبر‌های پرتردد منتهی به بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها، ایستگاه‌های اتوبوس، بانک‌ها، مجتمع‌های تجاری، مدرسه‌ها و دستگاه‌های اجرایی در اولویت قرار دارد.

عبدالغنی، با اشاره به تشکیل کمیته ویژه پیشگیری و مبارزه با شیوع ویروس کرونا در شهرداری شهرکرد اضافه کرد: برای تأمین سلامت شهروندان و کارکنان مجموعه مدیریت شهری در زمینه جلوگیری از شیوع این ویروس، اقدامات مهمی اجرا شده است.

او ادامه داد: فضای بیرونی و داخلی ناوگان حمل و نقل و اتوبوس‌های درون‌شهری به صورت روزانه شست و شو و ضدعفونی می‌شود.

عبدالغنی بیان کرد: در همین راستا افزون بر سه هزار ماسک فیلتردار و ساده و چهار هزار جفت دست‌کش بین کارگران و کارکنان توزیع شد.

شهردار شهرکرد گفت: همچنین انواع اسپری ضدعفونی کننده به صورت روزانه در اختیار واحد‌های شهرداری شهرکرد قرار داده می‌شود.

او افزود: تا زمان رفع مشکل مربوط به ویروس کرونا وسایل بازی و ورزشی بوستان‌ها و تمامی سرویس‌های بهداشتی شهر شست و شو و ضدعفونی خواهد شد.

عبدالغنی ادامه داد: در این مدت محوطه، فضای داخلی سالن‌ها، گیشه‌های بلیت فروشی و سرویس‌های بهداشتی عمومی و پایانه‌های مسافربری نظافت، پاک‌سازی و ضدعفونی می‌شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.