مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: در ۹ ماه امسال ۶۰ درصد از زکات جمع آوری شده استان به نیازمندان اختصاص یافته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مومنی مدیرکل کمیته امداد استان قزوین: گفت: در ۹ ماه امسال بیش از ۱۴ میلیارد تومان زکات در استان قزوین جمع آوری شده که بیش از هشت میلیارد و ۵۶۳ میلیون تومان، معادل ۶۰ درصد از زکات جمع آوری شده استان به نیازمندان اختصاص یافته است.

مومنی در ادامه با اشاره به مشارکت ۲۱ هزار و ۸۸۷ حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین در این مدت گفت: این حامیان کمک‌های خود را به چهار هزار و ۵۹۳ یتیم و فرزندان محسنین تحت حمایت، اهداء کردند.

او افزود: در مجموع در ۹ ماه امسال بیش از ۱۰ میلیارد و ۴۱۵ میلیون تومان کمک مردمی در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین داشتیم که نسبت به مدت مشابه پارسال که هشت میلیارد و ۷۴۳ میلیون تومان بود، ۱۹ درصد داشته است.

مومنی عنوان کرد: بیشترین رشد با ۱۸۷ درصد در بخش ضیاء آباد و کمترین رشد با رقم سه درصد در بخش مرکزی آوج ثبت شده است.

او اعلام کرد: عموم مردم حتی با رقم ماهیانه ۱۰ هزار تومان می‌توانند حامی فرزندان تحت حمایت در طرح اکرام ایتام و محسنین باشند و کمک‌های خود را به این عزیزان اهداء کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان یادآورشد: حامیان پس از عضویت در این طرح‌ها شماره حساب مستقیم یتیم و یا فرزند تحت حمایت محسنین را دریافت می‌کنند و کمک‌های خود را به حساب آن‌ها واریز خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار