اسطوره منچستر یونایتد این نکته را مدنظر قرار داده است که پوگبا پس از پایان دوران مصدومیتش، چه جایگاهی در این تیم خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  پل پوگبا هافبک تیم فوتبال منچستر یونایتد به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا، در ۳ ماه گذشته از میادین دور بوده است. هافبک فرانسوی شیاطین سرخ پس از انجام ۶ بازی در ابتدای فصل دچار مصدومیت جدی شد و در ژانویه تحت عمل جراحی قرار گرفت.  

کادر پزشکی منچستر یونایتد در ماه‌های گذشته تلاش‌های زیادی برای بهبودی این بازیکن تاثیرگذار انجام داده و پوگبا می‌تواند تیمش را در بازی حساس هفته آینده برابر منچسترسیتی همراهی کند. البته به نظر می‌رسد اوله گنار سولسشیر ریسک نکند و در بازی بعدی مقابل تاتنهام به او فرصت بازی کردن بدهد. همچنین بعید است سرمربی نروژی منچستر یونایتد قصد داشته باشد مقابل لاسک از پوگبا استفاده کند.  

با وجود بهبودی پوگبا، سولسشیر تاکید کرد هنوز نمی‌داند این بازیکن چه زمانی می‌تواند بازی کند. دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه هم برای بازی‌های دوستانه این تیم در ماه جاری از پوگبا دعوت نخواهد کرد تا او به طور کامل سلامتی اش را به دست بیاورد.


بیشتر بخوانید: جانشین پوگبا در منچستر مشخص شد


منچستر یونایتد با وجود در اختیار نداشتن پوگبا، در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب کرده است. با این حال ستاره فرانسوی شیاطین سرخ چند روز پیش عکسی از خودش منتشر و اعلام کرد با اتمام دوران مصدومیتش به زودی می‌تواند به میادین بازگردد.

با جذب برونو فرناندز، غیبت پل پوگبا در هفته‌های گذشته کمتر به چشم آمد و پل اسکولز اسطوره منچستر یونایتد این سوال را مطرح کرده که با پایان دوران مصدومیت پوگبا، این بازیکن چه جایگاهی در منچستر یونایتد خواهد داشت.

اسکولز در این باره گفت: حقیقت این است که در هفته‌های گذشته، هیچ کسی درباره بازگشت پوگبا حرف نمی‌زد و تمام صحبت‌ها درباره این است که فرناندز چه چیزی به منچستر یونایتد اضافه می‌کند. فرناندز احتمالا چیز‌هایی برای منچستر یونایتد دارد که پوگبا در چند سال گذشته نداشته است. فرناندز در منچستر یونایتد آزادی دارد و کارش را به خوبی انجام می‌دهد.  

اسکولز در ادامه گفت: پوگبا بازیکن بسیار خوبی است، اما او فصل بعد اینجا نیست. من فکر می‌کنم یونایتد باید با همین ترکیب ادامه دهد. پوگبا برای رسیدن به ترکیب تیم در این مقطع، کار بسیار سختی دارد.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار