مدیر عملیات اورژانس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: ۲۰ تیم فوریت‌های اورژانس با ۲۰ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس آماده مدیریت ویروس کرونا در این استان هستند.

تیم های اورژانس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان آماده مقابله با ویروس کروناحسن شه بخش  مدیر عملیات اورژانس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ به طور شبانه روزی در پایگاه‌های شهری، روستایی و بین راهی و مانند همیشه آماده خدمات رسانی به بیماران هستند.

او  ادامه داد: نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ علاوهبر خدمات‌رسانی به بیماران و مصدومان سوانح جاده‌ای با توجه به شیوع ویروس کورونا در کشور و لزوم تمهیدات پیشگیرانه برای جلوگیری از انتشار و ابتلا به این ویروس در حالت آماده باش کامل هستند.

مدیر عملیات اورژانس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: پیرو برنامه‌های ستاد بحران و مرکز مدیریت حوادث پیش بیمارستانی این دانشگاه تمامی آمبولانس‌های در حال ماموریت شهری به طور روتین و در هر ۲۴ ساعت یکبار گندزدایی کامل شده و همچنین برای مبارزه با هرگونه بحران تمامی تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان به سه نفر افزایش یافت.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.