رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان ایلام از کشف محموله ۲۵ تنی شکر به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال خارج از شبکه توزیع کالا‌های اساسی در شهر ایلام خبر داد.

کشف محموله ۲۵ تنی شکر در ایلام

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ علی جمشید پور رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان ایلام گفت: پس از اطلاع ماموران از فعالیت عده‌ای در امر فروش شکر خارج از شبکه توزیع و در راستای کنترل بازار و اشراف اطلاعاتی بر صنوف و نحوه عرضه کالا‌های اساسی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان قرار گرفت.

او ادامه داد: مأموران پس از شناسائی و رصد یک دستگاه خودرو کشنده، پس از هماهنگی لازم با مرجع قضائی، خودرو موصوف را پس از بارگیری و هنگام خروج از شهر متوقف کردند.

جمشید پور با بیان اینکه در بازرسی از خودرو، ۲۵ تن شکر، خارج از شبکه توزیع کالا‌های اساسی کشف شد، ادامه داد: ارزش ریالی کالای مکشوفه توسط کارشناسان یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان ایلام مطرح کرد: از شهروندان خواستاریم در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر مجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند، تا نسبت به شناسائی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.