دادستان اصفهان گفت:دستگاه قضایی با افرادی که اقدام به گران‌فروشی و یا احتکار کالاهای بهداشتی می کنند قاطعانه برخورد و اسامی آنها را اعلام می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اصفهانی دادستان عمومی و انقلاب اصفهان امروز در نشست مشترک با مسئولان تعزیرات حکومتی، سازمان صمت، اتاق اصناف و جهادکشاورزی با تاکید بر این مطلب گفت با تمرکز بر روی کالا‌های سلامت محور از جمله ماسک و مواد ضدعفونی کننده مقرر شد که تولیدکنندگان هم تمام تلاش خود را برای افزایش حداکثری تولید بکار بگیرند تا مردم و جامعه پزشکی و درمانی از لحاظ وسایل بهداشتی مشکلی نداشته باشند.

اصفهانی با بیان اینکه دستگاه قضایی با افرادی که اقدام به گران‌فروشی و یا احتکار کالا‌های بهداشتی می‌کنند قاطعانه برخورد و اسامی آن‌ها را اعلام می‌کند افزود دستگاه قضای اجازه سوئ استفاده به افرادیکه می‌خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند را نمی‌دهد.

او همچنین از تشکیل کارگروهی خبرداد که به صاحبان کسب و کاری که از طریق فضای کرونا متضرر شده اند، همچون تالارها، رستوران ها، باشگاه ها، آموزشگاه‌ها و... کمک‌های بیمه‌ای یا مالیاتی شود تا خسارت آن‌ها به حداقل برسد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی هم از کشف یک انبار ماسک تقلبی با برند جعلی آمریکا خبر داد و گفت در این ایام ۶۷۱ هزار دستکش، هزار لیتر الکل طبی و یک انبار اقلام بهداشتی مرتبط با کرونا کشف شد که در اختیار معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفت.

صالحی با اشاره به برخورد قاطعانه تعزیرات حکومتی با متخلفان اقتصادی در این ایام گفت مردم از طریق سامانه ۱۹۰ و سامانه‌های ۱۲۴ و ۱۳۵ می‌توانند موارد تخلف و یا شکایات را گزارش کنند تا در اسرع وقت پیگیری شود.

او همچنین از ورود و فراوانی چند قلم میوه مصرفی مردم در این روز‌ها از جمله لیمو ترش به استان خبرداد و گفت به زودی اقلامی همچون شکر، برنج و مرکبات به وفور وارد استان و با قیمت عادلانه بین مردم توزیع می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار