فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: فردی که با معرفی خود تحت عنوان مامور انتظامی اقدام به اخاذی از شهروندان می‌کرد، دستگیر شد.

دست پلیس قلابی رو شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ محمد معظمی گودرزی، فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: در پی اقدامات گسترده ماموران کلانتری ۴۱ خرمدشت مشخص شد شخصی با معرفی خود به عنوان مامور و استفاده از لباس و اسلحه قلابی اقدام به اخاذی از شهروندان می‌کند.

او افزود: ماموران با تلاش‌های شبانه روزی و انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در منطقه خرمدشت شدند و با هماهنگی مقام قضایی به مخفیگاه وی اعزام و با تعقیب و مراقبت وی در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را در حین اخاذی از شهروندان دستگیر کردند.

سرهنگ معظمی گودرزی با بیان این که در مخفیگاه متهم لباس نظامی و اسلحه قلابی کشف شده است، افزود: پس از تشکیل پرونده با دستور مقام قضایی متهم برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج در پایان با بیان این که تمام تلاش پلیس برای ایجاد امنیت روانی در بین شهروندان است، گفت: شهروندان می‌توانند پیشنهادات، انتقادات و تقدیر از عملکرد کارکنان پلیس را از طریق شماره تلفن ۱۹۷ به ما اعلام کنند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.