به دنبال شیوع و گسترش کرونا در سطح کشور، ویدئویی از سخنرانی حجت الاسلام پناهیان با موضوعیت راهکار ائمه اطهار برای نجات از بیماری‌های هولناک منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، قریب به ده روز است که ویروس کرونا بر روی کشور سایه افکنده و شرایط بحرانی را برای همگان به وجود آورده است. مردم با رعایت دستورات پزشکی و بهداشتی نهایت تلاش خود را در جهت پیشگیری از ابتلا به این ویروس انجام می‌دهند. 

اما نکته جالب توجه اینجاست که در این مدت مطالب دینی و سفارش شده از اهل بیت در زمان‌ فراگیری بلا و بیماری از جمله مطالبی بود که در شبکه‌های اجتماعی در میان کاربران در حال دست به دست شدن بود.

در همین راستا بخشی از سخنرانی حجت الاسلام پناهیان با موضوع راهکارهای اهل بیت برای نجات از بلاها و بیماری‌ها در قالب ویدئو منتشر شده که دیدن آن خالی از لطف نیست. او در این ویدئو اشاره دارد که مراقبت کردن شرط اول زندگی است، افراد همانطور که توصیه‌های پزشکی را مراعات می‌کنند، اگر حساب اعمال و نفس خود را داشته باشند به تقوای الهی دست پیدا می‌کنند و به طبع آن خداوند به وسیله تقوا، بندگانش را مصون می‌دارد.

در ادامه می‌توانید بخش کامل صحبت‌های حجت الاسلام پناهیان را درباره راهکاره‌های اهل بیت در زمان بلا و بیماری مشاهده کنید.

انتهای پیام/

 

 

تفاوت تقوا با مراقبت‌های عادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۴۹ ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
خدایا خودت بهم کمک کن . ما در حق کسی بدی نکردیم ... ولی باید بهداشت رو رعایت کنیم
آخرین اخبار